Ο Μάθιου Μοντίν παραλληλίζει συνήθειες των Κρίστοφερ Νόλαν και Στάνλεϊ Κιούμπρικ - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
11:03
28/9

Ο Μάθιου Μοντίν παραλληλίζει συνήθειες των Κρίστοφερ Νόλαν και Στάνλεϊ Κιούμπρικ

Έχοντας κρατήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Full Metal Jacket» του 1987 κι έναν από τους κεντρικούς ρόλους στο «Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή» του 2012, ο ηθοποιός βάζει το λιθαράκι του στις ολοένα πιο διαδιδόμενες ιστορίες περί του Άγγλου δημιουργού.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Η «σύγκριση» που διέπραξε ο βετεράνος καρατερίστας δεν ήταν αξιολογική. Αντιπαρέβαλε το αντκειμενικό μέγεθος των ταινιών σε σχέση με το πόσο μικραίνει το πλατώ και ο πληθυσμός του. «Στο Full Metal Jacket», λέει ο Μοντίν, «υπήρχαν φορές που δεν έβλεπες πάνω από 10-15 ανθρώπους στο σετ. Το ίδιο και στο DKR, που όσο γιγάντια παραγωγή κι αν είναι, το παρακολουθείς να μικραίνει ολοένα όσο πλησιάζεις εκεί που γίνεται το γύρισμα. Αυτή είναι μια ομοιότητα ανάμεσα στον Στάνλεϊ και τον Κρις».

«Όσο προχωράς προς το επίκεντρο της δράσης, όλα γίνονται εξαιρετικά νηφάλια, εστιασμένα και ιδιωτικά», συνεχίζει ο Μοντίν. «Όλη η οχλαγωγία κι όλα αυτά που συμβαίνουν σε ένα τερατωδώς μεγάλο γύρισμα, μένουν σε απόσταση από το σετ, όπου δεν υπάρχει όυτε καρέκλα γύρω από το βίντεο που βλέπουμε την σκηνή που γυρίστηκε. Όλοι είναι σε ένα ηρεμο περιβάλλον και φτιάχνουμε το έργο».

Η υπόθεση παραλληλίας των δύο δημιουργών εξελίσσεται εδώ και αρκετά χρόνια, βασιζόμενη κυρίως στον περφεξιονισμό αμφοτέρων. Έξω πάντως από μια σύγκριση, που δεν είναι και απαραίτητα ωφέλιμη, τελευταία βγαίνουν στην επιφάνεια όλο και περισσότεροι σχολιασμοί γύρω από τις συνήθειες του Νόλαν, με αποκορύφωμα παραφουσκωμένες αντμετωπίσεις από τα μίντια, όπως στην περίπτωση της πρόσφατης της Χάθαγουεϊ που δήλωσε ότι δεν υπάρχουν καρέκλες στο πλατώ - και την οποία επεξηγεί ο Μοντίν.

Ο ηθοποιός έπαιξε πρόσφατα στο «Sanctuary», ενώ επίκειται το «Breaking News in Yuba County», όπου θα βρεθεί σε ένα καστ αποτελούμενο από την Μίλα Κούνις, την Τζουλιέτ Λιούις, την Άλισον Τζέινι, την Ακουαφίνα και την Ρετζίνα Χολ. 

Τέλος, το «Tenet», έσπασε το φράγμα των 250 εκατομμυρίων δολαρίων στο παγκόσμιο box office, παρά το γεγονός ότι ακόμα αίθουσες-κλειδιά παραμένουν κλειστές στις ΗΠΑ.