«Δε θα κάνουμε ποτέ reboot»: Οι παραγωγοί από τα «Φιλαράκια» ενδιαφέρονται μόνο για το παρελθόν - cinemagazine.gr
16:49
16/9

«Δε θα κάνουμε ποτέ reboot»: Οι παραγωγοί από τα «Φιλαράκια» ενδιαφέρονται μόνο για το παρελθόν

Η σειρά που αγαπήθηκε όσο λίγες γιορτάζει 25 χρόνια και κάνει επετειακές προβολές στις ΗΠΑ από τις οποίες βγαίνουν ειδήσεις σχετικές με τα γυρίσματά της, την εμπλοκή του στούντιο σε αυτά αλλά και το (μη) μέλλον της.

Τα 25 χρόνια που συμπλήρωσε η σειρά που καθόρισε τα sitcoms της νέας εποχής, τα «Φιλαράκια» έχουν δώσει την ευκαιρία για μια σειρά ενεργειών, καθώς ο αντίκτυπος που έχει ακόμη η σειρά στη νέα γενιά του κοινού (αλλά και στην παλιότερη που αρέσκεται στις επαναλήψεις) είναι ακόμη ισχυρός. Πέρα από την έκδοση ενός βιβλίου για την οποία γράψαμε πριν λίγο καιρό, οι παραγωγοί της σειράς παρουσιάζουν στο κοινό μια σειρά προβολών σε κινηματογραφικές αίθουσες που αποτελούνται από τα αγαπημένα τους επεισόδια αλλά και Q&A όπου οι ίδιοι μοιράζονται πολλές άγνωστες ιστορίες. 

Στο πλαίσιο αυτό, το Tribeca TV Festival στο Μανχάταν παρουσίασε μια προβολή 2 επεισοδίων της σειράς, αποκατεστημένων σε 4Κ, καλώντας τους συνδημιουργούς Μάρτα Κάουφμαν και Ντέιβιντ Κρέιν να μιλήσουν για τα όσα έζησαν τότε. Φυσικά, η πρώτη ερώτηση που τους έγινε ήταν «πότε θα κάνετε reunion;», κάτι για το οποίο φρόντισαν και οι 2 να είναι ξεκάθαροι. «Δε θα κάνουμε επεισόδιο reunion, όπως επίσης και δε θα κάνουμε reboot της σειράς» είπε η Κάουφμαν. «Υπάρχουν 2 λόγοι γι' αυτό. Ο πρώτος είναι πως φτιάξαμε ένα σόου για μια περίοδο στη ζωή των ανθρώπων που οι φίλοι τους είναι η οικογένειά τους. Όταν έχεις οικογένεια, αυτό αλλάζει και αυτό θα ίσχυε και στους χαρακτήρες. Και ο δεύτερος λόγος είναι πως δε θα ξεπερνούσαμε με τίποτα αυτό που κάναμε τότε.»

Τα επεισόδια που προβλήθηκαν ήταν «The One with the Embryos» και «The One Where Everybody Finds Out», που αν και είχαν γίνει με σχετικά σφιχτό budget, όπως ήπαν οι παραγωγοί, ήταν τελικά από τα καλύτερα της σειράς. Η κουβέντα που είχαν με το κοινό κάλυψε ένα μέρος αποριών για τη δημιουργία των χαρακτήρων και τις αλλαγές που προέκυπταν σε αυτούς με βάση τις απαιτήσεις του στούντιο και την αποδοχή του κοινού. Για παράδειγμα αναφέρθηκε πως το στούντιο εξέφρασε αρχικά αντιρρήσεις για το σενάριο στον πιλότο όπου η Μόνικα (Κόρτνεϊ Κοξ) κάνει σεξ με έναν συμπληρωματικό χαρακτήρα, θεωρώντας πως το κοινό θα αποκτήσει αρνητικά συναισθήματα γι΄αυτήν. Επίσης, ενδιαφέρον είχε πως η σχέση Μόνικα-Τσάντλερ ήταν για τους σεναριογράφους κάτι που θα έμενε στη μία βραδιά, όμως ήταν εντυπωσιακή η θετική απόκριση του κοινού, γι' αυτό και αποφάσισαν να συνεχίσουν. 

Επίσης, ανέφεραν πως στο στούντιο δεν άρεσαν καθόλου οι τίτλοι αρχής, πως επίσης υπήρχαν διαφορετικοί κανόνες για λέξεις που θα μπορούσαν ή όχι να πουν οι χαρακτήρες («το "πέος" επιστρέπονταν στην αρχή, μετά κόπηκε για τρεις σεζόν και μετά επιτράπηκε ξανά»), ότι ο Γκάνθερ δεν είχε ποτέ επισήμως επώνυμο, ότι ο Ρος και η Ρέιτσελ έπρεπε να χωρίσουν γιατί η σειρά θα έχανε το ενδιαφέρον της με ένα τέτοιο μόνιμο ζευγάρι από νωρίς και πως οι ιστορίες στα επεισόδια που συμμετείχαν οι Ντέιβιντ Αρκέτ και Τσάρλι Σιν ήταν αδύναμες και κακώς γυρίστηκαν. Τέλος, και οι 2 συμφώνησαν πως αν υπήρχε περίπτωση reunion, ο Ρος και η Ρέιτσελ θα ήταν ακόμη μαζί.