14:13
13/1

Τα μοντέλα και τα άλογα: Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί την καμπάνια του οίκου Gucci

Ο Έλληνας σκηνοθέτης συνεργάζεται ξανά με το γνωστό οίκο μόδας και το αποτέλεσμα είναι εξόχως σουρεαλιστικό. 

Από τον Τάσο Μελεμενίδη

Ο διευθυντής δημιουργικού της Gucci, Αλεξάντρο Μικέλε, εμπιστεύεται με τυφλά μάτια τον Γιώργο Λάνθιμο και μαζί βρέθηκαν στους δρόμους του Λος Άντζελες, όπως και στο ιστορικό Chateau Marmont, μαζί με αγόρια, κορίτσια και άλογα. Η οπτική ταυτότητα για την κολεξιόν του οίκου Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 έχει μια καμπάνια όπου «τα άλογα πρωταγωνιστούν μαζί με τους ανθρώπινους φίλους τους σε παράξενα σενάρια».

Με τίτλο «Of Course a Horse», η καμπάνια μοιάζει με πράξη καθημερινού σουρεαλισμού και μια γιορτή του παράδοξου, όπως είναι οι επίσημες περιγραφές που τη συνοδεύουν. Εμπνευσμένες από τη δύναμη της τριπλέτας, οι εικόνες δείχνουν τα άλογα εισβάλλουν μέσα στο αστικό τοπίο και βρίσκονται σε παραλίες, πάρκινγκ, ακόμη και μέσα σε αεροπλάνα. Επιπρόσθετα, τα άλογα αποτελώντας συχνά ένα σύμβολο ελευθερίας, συνδέονται με έναν από τους βασικούς άξονες της καμπάνιας, «τη δύναμη της μόδας να σπάει το σύνολο των κανόνων με τον αυτοπροσδιορισμό του προσωπικού στυλ.»

Ακολουθούν φωτογραφίες και το βίντεο της καμπάνιας: