(No) Time to Die: Οι παραγωγοί διερευνούν την πιθανότητα πώλησης του, πλέον συμβολικού, 007 σε πλατφόρμες ? cinemagazine.gr
10:08
26/10

(No) Time to Die: Οι παραγωγοί διερευνούν την πιθανότητα πώλησης του, πλέον συμβολικού, 007 σε πλατφόρμες

Στο αστρονομικό ποσό των 600 εκατομμυρίων ανέρχεται η διαπραγμάτευση της ταινίας, που για την ώρα είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο, σε μια συζήτηση ενδεικτική του προβλήματος που συνιστά η πανδημία.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Αν και υπάρχουν μεγάλα τμήματα του πληθυσμού που ακολουθούν μια εγκληματική στάση στο ζήτημα της πανδημίας, αρκεί κανείς να δει τα ολόγυρα σημάδια που μαρτυρούν την δριμύτητα του προβλήματος. Για παράδειγμα ο 007, που αναμένεται από τον περυσινό Απρίλιο, μια ταινία που συμβολίζει πλέον πολλά παραπάνω από την βιωσιμότητα του σχεδόν 60ετούς πράκτορα. 

Ενώ λοιπόν η Sony έχει στείλει το «No Time to Die» στο 2021, όλα δείχνουν ότι παρότι όλο και πλησιάζεται ο καιρός του εμβολίου, η δυσκολία θα κυριεύσει και την επόμενη χρονιά. Ως εκ τούτου η πυρετώδης συζήτηση, ανεπίσημα πάντα, στα χείλη των ιθυνόντων είναι η πιθανότητα πώλησης της τελευταίας ταινίας του Τζέιμς Μποντ αντί 600 εκατομμυρίων στην Apple ή το Netflix ή τέλος πάντων όποιον αντέχει να τα δώσει.

Με την παραγωγό MGM να έχει χάσει ήδη περί τα 40 εκατομμύρια μόνο εξαιτίας των αναβολών, ουδεμία βεβαιότητα ότι η νέα ημερομηνία θα τεθεί σε ισχύ (δίχως απώλειες Tenet διαστάσεων), είναι κατανοητό ότι η νέα πραγματικότητα, που απορείς (;) με την καθυστέρηση με την οποία γίνεται αντιληπτή, καθιστά επισφαλείς και ημερομηνίες της επόμενης χρονιάς.

Ωστόσο, στο θέμα της ενδεχόμενης πώλησης αίνιγμα παραμένει η στάση της ΕΟΝ (της παραγωγού των 007 - Μάικλ Ουίλσον και Μπάρμπαρα Μπροκόλι ιστορικών διευθυνόντων) καθώς και το αν οι πλατφόρμες αντέχουν το αμύθητο ποσό. Στο μίγμα μπαίνει και η Universal, που έχει τα δικαιώματα της διανομής του έργου εκτός Αμερικής (πληροφοριακά οι εισπράξεις των δύο τελευταίων 007 εκτός Αμερικής πλησίασαν το 1.5 δις δολλάρια) και πρέπει βέβαια να αποζημιωθεί επίσης.

Το λογιστικό ζήτημα μιας τέτοιας υπόθεσης είναι κολοσσιαίο. Με προϋπολογισμό άνωθεν των 250 εκατομμυρίων (και ανεβαίνει με τις ζημιές των καθυστερήσεων), χωρίς να συνυπολογίζεται το μάρκετινγκ (άλλα τόσα τουλάχιστον) και συνεργασίες ελάφρυνσης βάρους (Land Rover, Omega, Heineken), εταιρείες που δεν θα κατευχαριστηθούν με έναν 007 στην...τηλεόραση, το πρόβλημα γιγαντώνεται. Και αυτή είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου.