9:02
2/2

Ο «Πολάνσκι» θα είναι βασικός χαρακτήρας της νέας ταινίας του Κουέντιν Ταραντίνο

Ο Τσαρλς Μανσον και το 1969. Ο δαιμόνιος δημιουργός μετά τους «Μισητούς 8» αποκαλύπτει το ένατο σχέδιό του. 

Από τον Πάνο Γκένα

Ταραντινομανία! Από την ανακοίνωσή του, μέχρι και να δούμε τις πρώτες εικόνες, το νέο κινηματογραφικό σχέδιο του Κουέντιν Ταραντίνο φαίνεται πως θα μας απασχολεί συχνά-πυκνά με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με την πλοκή και το καστ του.

Ο δημοσιογράφος του Variety Τζάστιν Κρολ, επιβεβαίωσε πως ο Ρόμαν Πολάνσκι θα είναι βασικός χαρακτήρας της ταινίας, και πως ο Ταραντίνο προσανατολίζεται σε ένα νέο πρόσωπο για το ρόλο του Πολωνού σκηνοθέτη (η αλήθεια είναι πως πριν μερικά χρόνια ο Ματιέ Αμαλρίκ θα ήταν ιδανικός). Σύμφωνα με δηλώσεις του ταραντίνο και στοιχεία της πλοκής, η νέα ταινία του θα αναφέρεται στη δολοφονία της Σάρον Τέιτ, από τους οπαδούς του Μάνσον το 1969. Ο Πολάνσκι ήταν παντρεμένος με την Αμερικανίδα ηθοποιό, ρόλο που είναι πιθανό να υποδυθεί στην ταινία η Μαργκό Ρόμπι.

Από αυτά που γνωρίζουμε ήδη, το Variety έχει ήδη επιβεβαιώσει πως ο βραβευμένος με Όσκαρ Λεονάρντο Ντι Κάπριο θα ξανασυναντήσει τον Κουέντιν Ταραντίνο μετά το «Django Unchained». Ο Ντι Κάπριο θα υποδυθεί έναν ηθοποιό που έχει «περάσει η μπογιά του», ενώ φήμες θέλουν η παραγωγή να έχει πλησιάσει τον Τομ Κρουζ για ένα ρόλο που αρχικά προτάθηκε (μα απέρριψε) ο Μπραντ Πιτ, ενώ ένας ακόμη ρόλος (ειδικά γραμμένος γι' αυτόν) έχει προταθεί στον Αλ Πατσίνο.

Σύμφωνα με πηγή που διάβασε το σενάριο: «Τοποθετημένο στο Λος Άντζελες το καλοκαίρι του 1969, η επόμενη ταινία του Ταραντίνο εστιάζει σε έναν ηθοποιό της τηλεόρασης που είχε μονάχα μία επιτυχία και προσπαθεί να κάνει comeback. Ο κολλητός του - που είναι ο κασκαντέρ «σωσίας» του - ψάχνει ακριβώς το ίδιο. Ο αποτρόπαιος φόνος της Σάρον Τέιτ και των υπόλοιπων φίλων της, από τους οπαδούς του Τσαρλς Μάνσον είναι το παρασκήνιο της κύριας ιστορίας».

Η νέα «ατιτλοφόρητη» ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο θα κυκλοφορήσει στις 9 Αυγούστου 2019, ημερομηνία που δεν απιλέχθηκε διόλου τυχαία μιας και σηματοδοτεί την 50η επέτειο από τη δολοφονία της ηθοποιού Σάρον Τέιτ από την «οικογένεια» του Τσαρλς Μάνσον. Απέναντί της θα βρεθεί η κινηματογραφική μεταφορά των παιδικών μυθιστορημάτων φαντασίας «Artemis Fowl», δια χειρός Κένεθ Μπράνα. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που ταινία του Ταραντίνο έχει σινεφιλικό χαρακτήρα και βασικό πρωταγωνιστή «κασκαντέρ» - φτάνει να θυμηθεί κανείς το «Death Proof» του 2007, ενώ όσοι ξέρουν περισσότερα για την υπόθεση, παραδέχονται πως το θέμα της δεν είναι όντως ο Μάνσον, όπως άλλωστε είχε διευκρινίσει και ο Ταραντίνο πρόσφατα («Δεν είναι για τον Τσαρλς Μάνσον, αλλά για το 1969»). Η ταινία ομολογουμένως πέτυχε μία απίστευτη συγκυρία, αφού ανακοινώθηκε λίγο πριν τον θάνατο του Τσαρλς Μάνσον σε ηλικία 83 ετών την Κυριακή 19/11.  

Τους προηγούμενους μήνες ο Ταραντίνο ολοκλήρωσε την έρευνα αγοράς σχετικά με τη διανομή της ταινίας του, αποφασίζοντας να αποσχιστεί από την εταιρεία Γουάινστιν - εταιρεία που τον στήριξε από την εποχή του «Reservoir Dogs» (1992) και διένειμε από τότε όλες τις ταινίες του, μέχρι και τους «Μισητούς 8». Η νέα ταινία θα διανεμειθεί από τη Sony.

Διαβάστε ακόμα
Δολοφονίες που συντάραξαν το Χόλιγουντ: H υπόθεση της Σάρον Τέιτ
«Ήξερα και έπρεπε να κάνω περισσότερα»: Ο Κουέντιν Ταραντίνο μιλά για τον Χάρβεϊ Γουάινστιν

Να θυμίσουμε πως πριν από ένα χρόνο, ο Ταραντίνο είχε δηλώσει πως ενδιαφέρεται για μία ταινία με θέμα το 1970. Όχι όμως για τον κινηματογράφο της δεκαετίας του '70, αλλά για το συγκεκριμένο έτος, το οποίο θεωρεί κομβικό σημείο για την επανάσταση του Νέου Χόλιγουντ. Η ιδέα του προέκυψε από το αριστουργηματικό βιβλίο του Μαρκ Χάρις «Pictures at a Revolution: Five Movies and the Birth of the New Hollywood», το «καλύτερο βιβλίο που γράφτηκε για τον κινηματογράφο αυτή την δεκαετία» σύμφωνα με τον Κουέντιν (αν και το βιβλίο πρωτοεκδόθηκε το 2009).

Με δεδομένο πως τα τέλη του '60 και η δεκαετία του '70, ήταν η τελευταία Χρυσή Εποχή του αμερικάνικου κινηματογράφου, και ο Ταραντίνο ο άνθρωπος που γνωρίζει καλά τους κώδικες, τον επιδραστικό μύθο και το χιούμορ του, ίσως τελικά το επόμενο σχέδιο του να είναι και το πιο σινεφιλικό.