Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα Ρούμπεν Έστλουντ («Τετράγωνο») αλλάζει... σχήμα και έρχεται με το «Triangle of Sadness» για γυρίσματα στην Ελλάδα.
Σκηνοθέτης - παρατηρητής που μπολιάζει με υποδόριο χιούμορ και καυστική σάτιρα τις ταινίες του, ο Ρούμπεν Έστλουντ σχεδιάζει ήδη άλλο ένα κοινωνικό σχόλιο με τη νέα του ταινία «Triangle of Sadness». Αν θυμάστε (και ποιος μπορεί να την ξεχάσει άλλωστε;) τη σκηνή με τον άνθρωπο-πίθηκο, που αναστάστωσε με την περφόρμανς του τους υψηλούς καλεσμένους του μουσείου στο «Τετράγωνο», το «Triangle» σας επιφυλάσσει μερικές ακόμη συναφείς εκπλήξεις.
Η νέα ταινία του Έστλουντ θα έχει ως θέμα της τον κόσμο της μόδας. Όπως είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στο cinemagazine.gr με αφορμή την κυκλοφορία του «Τετραγώνου»:
«Η γυναίκα μου είναι φωτογράφος μόδας και μου έχει πει πολλές ιστορίες γύρω από τις βιομηχανίες της μόδας και του μόντελινγκ. Ο τίτλος, το "τρίγωνο της θλίψης" αναφέρεται στις ρυτίδες που σχηματίζονται ανάμεσα στα μάτια, οι οποίες εμφανίζονται (υποτίθεται) εξαιτίας των καθημερινών προβλημάτων που έχει κάποιος. Το συγκεκριμένο πρόβλημα με τις ρυτίδες του "τριγώνου της θλίψης", οι πλαστικοί χειρουργοί υπόσχονται πως μπορούν να το λύσουν με ένα μπότοξ, σε 15 μόλις λεπτά.
Οπότε, η ταινία αυτή θα είναι, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, μια σατιρική προσέγγιση της βιομηχανίας της μόδας. Βασικός πρωταγωνιστής θα είναι ένα ανδρικό μοντέλο γύρω στα 28 - που θεωρείται μεγάλος πια για το συγκεκριμένο επάγγελμα - και το πρόβλημά του είναι πως έχει τριχόπτωση, πως χάνει δηλαδή μαζί με τα μαλλιά την "οικονομική του αξία". Κοινώς, προσπαθώ να ερευνήσω τι συμβαίνει όταν η ομορφιά κάποιου γίνεται η οικονομική αξία του.»
Το «Triangle of Sadness» αποτελεί το αγγλόφωνο ντεμπούτο του σκηνοθέτη, ο οποίος είχε αποκαλύψει πριν μερικούς μήνες στις Κάννες στοιχεία της πλοκής στο Variety. Κατά τη διάρκεια μιας πολυτελούς κρουαζιέρας, τα πράγματα ξεφεύγουν εκτός ελέγχου όταν ο μαρξιστής καπετάνιος αποφασίζει να εκδικηθεί τα μοντέλα - επιβάτες του. Ο συνδυασμός της ναυτίας, από μία ταυτόχρονη δυνατή καταιγίδα, και της τροφικής δηλητηρίασης επιφέρει καταστροφικά αποτελέσματα και οι επιβάτες του πλοίου καταλήγουν ναυαγοί σε ένα νησί. «Το ενδιαφέρον είναι να εστιάσουμε στο πως αλλάζει η συμπεριφορά μας, ανάλογα με τη θέση μας στην οικονομική διάρθρωση. Αυτά τα μοντέλα - με την όμορφη εμφάνιση - έχουν ήδη ένα νόμισμα που τους επιτρέπει να ανέλθουν ταξικά», σχολιάζει ο Έστλουντ.
Όπως είχε δηλώσει τότε, το νησί της ταινίας μπορεί να ήταν στην Ελλάδα ή την Ταϊλάνδη. Φαίνεται λοιπόν πως η ομάδα παραγωγής και ο Έστλουντ καταλήγουν στην Ελλάδα, αφού στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας παραγωγής plattformproduktion στο Instagram, o σκηνοθέτης ανέβασε φωτογραφίες από το ρεπεράζ στην παραλία της Χιλιαδούς στην Εύβοια. Στις αναρτήσεις διακρίνεται ο Γιώργος Καρναβάς, παραγωγός και ιδρυτής της Heretic η οποία θα εμπλακεί στο ελληνικό κομμάτι της παραγωγής.
Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω και στην περίπτωση που σας κάνει εντύπωση εκείνη με τον γάιδαρο, δείτε στη συνέχεια τα storyboards της ταινίας όπως δημοσιεύθηκαν στο Variety (προσοχή για spoilers).
Scouting the locaton for the ending scene of Triangle of Sadness. @josefinpaula
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ruben Östlund (@plattformproduktion) στις 25 Οκτ, 2019 στις 1:57 μμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ruben Östlund (@plattformproduktion) στις 23 Ιούν, 2019 στις 12:33 μμ PDT
Production meeting with Erik Hemmendorff and Giorgos Karnavas
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ruben Östlund (@plattformproduktion) στις 27 Οκτ, 2019 στις 12:41 πμ PDT
Last day of location scouting. @josefinpaula @rikardwaxin
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ruben Östlund (@plattformproduktion) στις 27 Οκτ, 2019 στις 2:18 πμ PDT
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ruben Östlund (@plattformproduktion) στις 27 Οκτ, 2019 στις 7:32 πμ PDT