Οσκαρικά τραπεζώματα: Ράιαν Γκόσλινγκ, Έμα Στόουν και η «ομάδα Oppenheimer» κλέβουν την παράσταση - νεα || cinemagazine.gr
9:01
13/2

Οσκαρικά τραπεζώματα: Ράιαν Γκόσλινγκ, Έμα Στόουν και η «ομάδα Oppenheimer» κλέβουν την παράσταση

Το ετήσιο δείπνο των φετινών υποψηφίων συμπληρώνει τις εορταστικές αρχαιρεσίες και, ως συνήθως, το πιο σημαντικό ήταν τα...ντεσιμπέλ στην ανακοίνωση των ονομάτων.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Κάτι λιγότερο από τέσσερεις εβδομάδες πριν την 10η Μαρτίου και την μεγάλη γιορτή της βιομηχανίας. Σειρά είχε το Oscar Luncheon, το τραπέζωμα των υψηλών συνδαιτυμόνων δηλαδή, των υποψηφίων. Οπότε κόψαμε πολλά ειστήρια, η προσέλευση ήταν εξαιρετική. Δεν πήγαν η Τζόντι Φόστερ (ιστορικά άνετη), ο Τζόναθαν Γκλέιζερ, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο (στην μόλις 2η ερμηνευτική του υποψηφιότητα εδώ και 32 χρόνια) και ο Χαγιάο Μιγιαζάκι. Όντως μεγάλοι απόντες, αλλά ας μην υπερβάλλουμε και την σημασία τέτοιων περιστάσεων, δεν είναι τίποτα εξαιρετικό.

Κάτι που καταλαβαίνεις όταν μείζων δημοσιογραφικό γεγονός είναι ότι την παράσταση έκλεψε ο σκύλος από την «Ανατομία μιας Πτώσης» (δείτε και το βιντεάκι πιο κάτω), ή που βασικό κομμάτι για τους enthusiasts είναι το ντεσιμπελόμετρο στην ανακοίνωση των ονομάτων - ούτως ώστε να εκτιμηθεί το ρεύμα του καθενός. Για την ιστορία πιο πολύ ακούστηκαν τα Barbie-girls (Γκέργουιγκ και Ρόμπι), ο Νόλαν, η Σελίν Σονγκ, ο Πολ Τζιαμάτι, η Κάρεϊ Μάλιγκαν και η Λίλι Γκλάντστοουν. Το «δικό μας» Poor Things το κουβάλησε βέβαια η Έμμα, κι εδώ κοκκίνησε η ένδειξη, η οποία σε ενσταντανέ εθεάθη να ανταλλάζει τηλέφωνα με τον Κόλμαν Ντομίνγκο, που ήταν εκεί μετά του συζύγου. Πάμε για συνεργασία;

Επίσης διάφορα άλλα περί της απονομής ακούστηκαν - σημαίνοντα, όπως η διάρκεια των ομιλιών που διευκρινίστηκε ότι προτείνεται να είναι κάτω από τα 45 δευτερόλεπτα. Ρε αφήστε τους ανθρώπους να μιλήσουν, Όσκαρ πήραν. Ως πρότυπο μνημονεύθηκε η παραλαβή από τον Μπαρδέμ την χρονιά των Κοέν («No Country for Old Men», 2007), που διήρκεσε 37 δευτερόλεπτα.

Σε άλλα έχουμε την προφητεία των δημοσιογράφων που καλύπτουν ότι η ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν θα «πάρει πολλά» - «να δούμε πόσα, αλήθεια» λέμε εμείς, ωστόσο με δεδομένο ότι «Οι Δολοφόνοι» του Σκορσέζε πάνε για 0 έως 1 θα έχει ενδιαφέρον αν η διαφορά υποψηφιοτήτων «Oppenheimer» και «Barbie» (13 έναντι 8) θα καθρεφτιστεί και στις βραβεύσεις ή θα έχουμε κόλπο - ας πούμε από τους «Holdovers». Ή το «American Fiction», γνωστή πλέον σαν «την δεύτερη ταινία του Αλεξάντερ Πέιν μέσα στο 2023», εξαιρετικό είναι, θα είχε πλάκα μια ανατροπή σε κανα-δυο σημεία.

Άλλοι παρόντες ήταν βέβαια ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, επίσης ψηλά στο ντεσιμπελόμετρο αλλά αυτό πήγε «επειδή Στίβεν», παρών ως παραγωγός του «Maestro» (όπως άλλωστε και ο Σκορσέζε και βέβαια ο ιθύνων νους, ΜπράντλεΪ Κούπερ, αξύριστος κι ωραίος). Ο Στίβεν εθεάθη να συνομιλεί με τον Μπομπ Άιγκερ της Disney, αλλά και του ABC που δείχνει τα Όσκαρ μέχρι και το 2028. Φέτος, στην 4η του Τζίμι Κίμελ, περιμένουν χρυσές δουλειές, ελέω Barbenheimer ίσως τις έχουν.

Επίσης παρούσα η Μπίλι Άιλις μετά Φίνιας Ο' Κόνελ, ο Μπαγιόνα της «Κοινωνίας του Χιονιού» (που πήρε 12 Γκόγια στην πατρίδα του!), η Θέλμα Σκούνμεϊκερ, η μεγάλη μοντέζ του Σκορσέζε, η Μάιτε Αλμπέρντι, υπογράφουσα το εκπληκτικό «Eternal Memory» (που πόσο θα θέλαμε να κερδίσει το Ντοκιμαντέρ), καθώς και ο Σον Λένον Όνο, παραγωγός και συν-συγγραφέας του 11λεπτου animation «War is Over: inspired by the Music of John & Yoko”, το οποίο και συγχρηματοδότησε με τους Πίτερ Τζάκσον, Τόμας Νιούμαν - αυτά είναι τα καλά παιδιά.

Με το καλό, ορίστε και η επετειακή φωτό - βρείτε την Γκρέτα Γκέργουιγκ είναι το παιχνίδι.