O Κιάνου Ριβς σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις να βρίσκεται στην επόμενη ταινία του Ρούμπεν Έστλουντ - νεα || cinemagazine.gr
11:14
22/4

O Κιάνου Ριβς σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις να βρίσκεται στην επόμενη ταινία του Ρούμπεν Έστλουντ

Το «The Entertainment System is Down» είναι η ταινία για την οποία ο Έστλουντ ευελπιστεί (...) να είναι αυτή που θα προκαλέσει τις περισσότερες αποχωρήσεις από αίθουσα στο φεστιβάλ των Καννών.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Τι να πρωτογράψεις εδώ. Για τον Κιάνου Ριβς, τον απολύτως συμπαθή αυτόν τύπο που πρέπει να είναι ο χειρότερος ηθοποιός που κατάφερε, καταφέρνει και θα καταφέρνει να φωλιάζει στο mainstream όποιας μορφής - τρανή απόδειξη του τι θα πει σταρ. Ή για τον Έστλουντ που ετοιμάζει, κατά τα φαινόμενα, μια ακόμα σκωπτική/βλοσυρή ανθρωπολογική σπουδή αποσύνθεσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς, όταν οι λογιών αστικές μάσκες πέσουν.

Πάμε στην πληροφορία. Ο Ριβς είναι σε διαπραγματεύσεις για να παίξει στο «The Entertainment System is Down». Δεν ξέρουμε αν θα είναι πρωταγωνιστής ή θα κάνει κάποιον ρόλο-κλειδί, αν αναλογιστούμε την κεντρική ιδέα της ταινίας. Μιας ταινίας που τα πάντα της παραμένουν επτασφράγιστα, αλλά ο Έστλουντ έχει προϊδεάσει ότι πρόκειται για μια κοινωνική σάτιρα, τοποθετημένη σε μακρά αεροπορική πτήση κατά την οποία η ψυχαγωγία του σκάφους δεν λειτουργεί επιφέροντας σταδιακά ένα χάος ανάμεσα στους επιβάτες. Στην ταινία, λέγεται, θα παίζουν αρκετοί διεθνείς σταρ.

Πέρυσι ο Έστλουντ έλεγε ότι πρόκειται «για μια σπουδή του πως οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν σε αυτό το μικρό εργαστήριο που είναι ένα αεροπλάνο και πώς οι σημερινοί άνθρωποι καταρρέουν σε τέτοιες περιστάσεις.» Κάπου εκεί είχε προσθέσει και την ελπίδα του να προκαλέσει τις περισσότερες αποχωρήσεις από την αίθουσα των Καννών.

Και που να δεις, φίλε Ρούμπεν, τι χαρά που θα γίνει αν όντως το καταφέρεις αυτό.

Η ταινία θα είναι παραγωγή του, ενώ σουηδική θα είναι και η διαχείριση της διανομή του.

Είναι λεπτό το σχοινί που περπατά ο Έστλουντ, είναι και κλασική περίπτωση δημιουργού που έτσι όπως το πάει όταν κάποια στιγμή στραβοπατήσει ο θόρυβος του γδούπου θα ακουστεί βροντερά. Είναι όμως και ακόμα κλασικότερη περίπτωση καλλιτέχνη που χρειάζεται να έχουμε, όχι μόνο για να σπάει η πλήξη των καθωσπρέπει δημιουργών, αλλά και γιατί σήμερα το ψαλίδι ανάμεσα σε directors και προβοκάτορες έχει ανοίξει υπερβολικά και τα μεγάλα σαλόνια πολύ σπάνια βρίσκουν πια αξιοκάλεστους από τους δεύτερους. Ο Έστλουντ είναι ένας από τους ελάχιστους αυτούς.