Μπάρμπαρα Χέρσεϊ («Ο Τελευταίος Πειρασμός», 1988)
Η θαρραλέα σπουδή για τη δυαδικότητα του Χριστού από τον Νίκο Καζαντζάκη, μεταφέρεται κινηματογραφικά από τον Μάρτιν Σκορσέζε. Ο βαθιά θρησκευόμενος σκηνοθέτης επιλέγει ένα αμφιλεγόμενο καστ και εμπιστεύεται τη Μαγδαληνή στη Μπάρμπαρα Χέρσεϊ.
Η Χέρσεϊ αποδίδει με τρυφερότητα και αισθησιασμό τον ρόλο, παρά το παράπτωμα μιας περιττής πλαστικής επέμβασης για να γίνει ακόμα πιο επιθυμητή.
Π.Τζ. Χαρβεϊ («Το Βιβλίο της Ζωής», 1998)
Ο Χαλ Χάρτλεϊ εγείρει μεταφυσικές ανησυχίες και ένα ντιμπέιτ ηθικής ανάμεσα στον Χριστό, το διάβολο και τη Μαγδαληνή λίγο πριν την αλλαγή της χιλιετίας. Το «Βιβλίο της Ζωής» αποτελεί σίγουρα μια αντισυμβατική ανάγνωση της Καινής Διαθήκης και η Π.Τζ. Χαρβεϊ την πιο αντισυμβατική κινηματογραφική Μαγδαληνή.
Μόνικα Μπελούτσι («Τα Πάθη του Χριστού», 2004)
Η Μαγδαληνή της Μπελούτσι αποτελεί ιδανική προσθήκη σε αυτή τη φιλμική πινακοθήκη μιας και αποτελούσε για χρόνια την πιο επιθυμητή γυναίκα στον πλανήτη. Η παρουσία της και μόνο μοιάζει ικανή να ταυτίσει ένα πλειοψηφικό σύνολο πληθυσμού (όχι μόνο αντρικό) με τις επιλογές του Κυρίου, περισσότερο κι από ένα κυριακάτικο κύρηγμα!
Ζιλιέτ Μπινός («Τα Πάθη Μιας Γυναίκας», 2005)
Μια ηθοποιός που ενσάρκωσε πρόσφατα τη Μαρία Μαγδαληνή, εγκαταλείπει την καριέρα της για να παραμείνει στους Άγιους Τόπους. Θρησκεία, οικογένεια και πολιτική βρίσκονται στον πυρήνα της βραβευμένης ταινίας του Άμπελ Φεράρα με τη Μπινός να υποδύεται μια ανιδιοτελή σύγχρονη Μαγδαληνή που αναζητά να αποσυμπιέσει την κοινωνική ένταση, μέσα από ένα πνευματικό ταξίδι.
Ρούνι Μάρα («Μαρία Μαγδαληνή», 2018)