ΚΑΝΝΕΣ 2016 / ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η ομορφιά είναι επικίνδυνη: έτσι ξεκινάει το «Neon Demon»

2016-05-13 17:59:30

Η ομορφιά είναι επικίνδυνη: έτσι ξεκινάει το «Neon Demon»




Τρία χρόνια μετά το δεύτερο «ανδρικό» του χτύπημα στις Κάννες με το «Μόνο ο Θεός Συγχωρεί», o Δανός Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν επέστρεψε στην Κρουαζέτ με μια καθαρά γυναικεία ταινία βουτηγμένη σε έναν ελκυστικά σκοτεινό κόσμο.


Από τον Πάνο Γκένα

Ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, ο Δανός σκηνοθέτης της «ιλουστρασιόν» βίας που έδρεψε δάφνες με το «Drive» πριν τέσσερα χρόνια (δίνοντας και την απαραίτητη ώθηση στον Ράιαν Γκόσλινγκ) και απογοήτευσε εν μέρει με το «Μόνο ο Θεός Συγχωρεί», ετοιμάζεται για ένα γυναικείο, ακραίο δράμα, που θα πατήσει πάνω στις έννοιες της δόξας και του θανάτου.

Η ταινία με τίτλο «The Neon Demon» επικεντρώνεται στην ιστορία ενός κοριτσιού, ενός νεαρού μοντέλου (τον ρόλο θα ερμηνεύσει η Ελ Φάνινγκ και σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Ρεφν την είχε χαρακτηρίσει μια υπέροχη γυναίκα) που θα προσπαθήσει να ισορροπήσει ανάμεσα στον θανάσιμο κόσμο της ομορφιάς και των απολαύσεων με μοιραία αποτελέσματα. Και απ' ότι φαίνεται με οποιοδήποτε κόστος.

Ο Ρεφν ολοκλήρωσε τα γυρίσματα στο Λος Άντζελες με την Κριστίνα Χέντρικς, την Τζένα Μαλόν («Sucker Punch») και τον Κιάνου Ριβς να αποτελεί τον μόνο ηθοποιό σε ένα καθαρά γυναικείο καστ, δήλωσε πως «ξύπνησε ένα πρωί συνειδητοποιώντας οτι ο κόσμος, όσο και ο ίδιος, περιβαλλόταν από γυναίκες», και από τότε έβαλε σκοπό να φτιάξει μια ταινία τρόμου για τις επικίνδυνες επιπτώσεις της ομορφιάς.

«Μετά το «Drive» ερωτεύτηκα παράφορα τον ηλεκτρισμό του Λος Άντζελες, ξέροντας πως θα επιστρέψω κάποια στιγμή για να αφηγηθώ τη συγκεκριμένη ιστορία», συμπλήρωσε.

Ο αγαπητός συνθέτης και μόνιμος συνεργάτης του Ρεφν, Κλιφ Μαρτίνεζ («The Knick», «Traffic»), στάθηκε περισσότερος ιντριγκαδόρος στις δηλώσεις του σημειώνοντας πως «το πρώτο μισό του φιλμ είναι ένα μελόδραμα σαν το "Valley of the Dolls", ενώ το δεύτερο μισό μοιάζει περισσότερο με το "Σχιζοφρενή Δολοφόνο με το Πριόνι"».

Η ταινία αποτελεί την τρίτη συμμετοχή του Ρεφν στο Φεστιβάλ των Καννών, φεστιβάλ που ανέδειξε την δουλειά του. 

Οι τίτλοι έναρξης, που μόλις δόθηκαν στη δημοσιότητα φανερώνουν αυτή την απόκοσμη αισθητική του Δανού σκηνοθέτη, που όμως είναι εθιστική, αλλά πρωτίστως πανέμορφη.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ