Για ακόμα μια φορά ο Ρίτσαρντ Κέρτις απολογείται για κάποια σκηνή του «Love Actually» - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
12:25
30/11

Για ακόμα μια φορά ο Ρίτσαρντ Κέρτις απολογείται για κάποια σκηνή του «Love Actually»

Στον κυκλώνα είσαι σώος και στο (κινηματογραφικό) κάτεργο αθώος, κύριε Κέρτις. Ναι, μια ενέργεια σαν αυτή με τις κάρτες θα ήταν προβληματική στον πραγματικό κόσμο, αλλά στο κινηματογραφικό σύμπαν της πολυαγαπημένης χριστουγεννιάτικης ταινίας καταπίνεται. Χώρια που πολλά από τα αναρίθμητα μέλη του fan club της ταινίας λατρεύουν αυτή τη σκηνή.

Από τον Γιάννη Βασιλείου

Το «Love Actually» έκλεισε 20 χρόνια πριν λίγες εβδομάδες, το «Genie» της πλατφόρμας Peacock ξέθαψε ένα ξεχασμένο σενάριο του Ρίτσαρντ Κέρτις, συνεπώς ο Βρετανός δημιουργός βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα και ακόμα μια φορά καλείται να μιλήσει για κάποιο σκέλος της πολυαγαπημένης χριστουγεννιατικής κομεντί του που ίσως να μην γέρασε καλά. Αυτή τη φορά στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η σκηνή με τις κάρτες, ένα διαχρονικό hit των memes στα social media.

«Εμφανίζεται στο σπίτι του καλύτερου του φίλου, για να πει στη σύζυγό του, που από καθαρή τύχη ανοίγει την πόρτα, ότι την αγαπά. Ναι, νομίζω είναι λίγο παράξενο. Θυμάμαι να εκπλήσσομαι πριν επτά χρόνια όταν κάποιος μου έπαιρνε συνέντευξη και μου είπε ότι τον ενδιαφέρει πολύ να μιλήσουμε για την σκηνή με τον stalker. Κι εγώ ρώτησα ποια σκηνή ήταν αυτή. Και μετά μου εξήγησε και μπορώ να σας πω ότι το βρήκα εκπαιδευτικό», δήλωσε ο Κέρτις.

Εμείς με τη σειρά μας, αφού σημειώσουμε ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος πρέπει να είναι η ψυχή του πάρτι, να πούμε ότι ναι, η συμπεριφορά του χαρακτήρα του Άντριου Λίνκολν θα ήταν προβληματικότατη στον πραγματικό κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα ελάχιστοι από τους αναρίθμητους φαν της ταινίας ενοχλούνται τόσο πολύ από αυτό το στοιχείο. Στο πλαίσιο του τεχνητού σύμπαντος της ταινίας γίνεται αποδεκτό, είναι εμφανής και η καλή προαίρεση. Δεν είναι κακό να γίνεται συζήτηση και να διδασκόμαστε αρμοστή ερωτική (και όχι μόνο) συμπεριφορά, τουναντίον είναι απαραίτητο, αλλά, ας είμαστε σοβαροί, κινηματογραφικά ελάχιστη σημασία έχει και καλό θα ήταν να περάσουμε παρακάτω. Και αν μας ρωτάτε, κακώς ο Κέρτις μπαίνει στον κόπο να απολογείται διαρκώς για μια ταινία για την οποία, έτσι κι αλλιώς, ο όποιος καταλογισμός έχει αρθεί βροντερά στη λαϊκή συνείδηση.