Πυροσβέστης Τζέικ: «Η Amazon ήταν εξαρχής ξεκάθαρη ότι το 'Road House' θα έβγαινε στην πλατφόρμα»
Πυροσβέστης και «καλό παιδί» ο Τζίλενχαλ, μετά και από τις πρόσφατες φήμες, για μια ιστορία που ή ο Νταγκ Λάιμαν έχει παραισθήσεις ή η Amazon υπαναχώρησε «χαντακώνοντας» την ταινία του.
Πριν από περίπου έναν μήνα ο Νταγκ Λάιμαν έγραψε ένα άθρο στο Deadline επιτιθέμενος στην Amazon ότι αθέτησε τον λόγο της και μετέφερε το «Road House» από την αίθουσα στην πλατφόρμα. (Το πλήρες άρθρο μας εδώ.)
Τώρα, έναν μήνα σχεδόν πριν την τελική έξοδο της ταινίας στην πλατφόρμα του Prime Video (21 Μαρτίου), βγαίνει ο πρωταγωνιστής της, Τζέικ Τζίλενχαλ, αδειάζει τον Λάιμαν και υποστηρίζει ότι «ανέκαθεν η ταινία προοριζόταν για την πλατφόρμα». Επιβεβαιώνει επίσης αυτό που μάλλον βγάζει άκυρους τους ισχυρισμούς του Λάιμαν ότι Τζίλενχαλ, παραγωγός Τζόελ Σίλβερ και ο ίδιος ο σκηνοθέτης δέχθηκαν ένα δίλημμα από την Amazon. Ή προϋπολογισμός 60 εκατομμυρίων και αίθουσα, ή 85 εκατομμύρια και streaming. Διάλεξαν αέρα στο budget. Η ταινία θα προβληθεί αρχικά στο SXSW, απουσία του διαμαρτυρόμενου Λάιμαν που θα μποϊκοτάρει την ταινία του.
«Λατρεύω την επιμονή του Νταγκ και θεωρώ ότι στηρίζει τους δημιουργούς και το φιλμ και το σινεμά και τις αίθουσες. Αλλά η Amazon ήταν πάντοτε σαφής. Θέλω να το δούν όσο περισσότεροι γίνεται. Και νομίζω ότι ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει στo πώς βλέπουμε ταινίες και πώς αυτές παράγονται. Αυτό που είναι σαφές σε εμένα, και αγαπώ τόσο, είναι η βαθιά του (σ.σ. του Λάιμαν) αγάπη για την ταινία και η υπερηφάνεια του για το πόσο καλή πιστεύει πώς είναι και πόσο πολύ θέλει ο κόσμος να τη δει», λέει ο Τζίλενχαλ.
«Κι εγώ έχω δει ταινίες στον υπολογιστή μου κι έχω συγκινηθεί βαθιά», λέει ο ηθοποιός που σιγά-σιγά το τερματίζει. [...] Είμαι λάτρης του σινεμά και της αίθουσας αλλά αγκαλιάζω και τον κόσμο του streaming», κλείνει.
Ας τον αφήσουμε ασχολίαστο τον φίλο Τζέικ, έχουμε συμπάθειες από το (κινηματογραφικό) παρελθόν για να τις κατακρημνίσουμε τόσο πρόωρα. (A, και να ηρεμήσει λίγο και ο Νταγκ Λάιμαν, έχουμε και την διαστημική ταινία με τον Κρουζ να περιμένουμε (στην αίθουσα), μην κάψει τις πιθανότητές του να είναι ο σκηνοθέτης της!)