Spirit Awards: «Never Rarely Sometimes Always» και «Minari» πρωτοστάτες των ανεξάρτητων Όσκαρ ? νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
13:37
27/1

Spirit Awards: «Never Rarely Sometimes Always» και «Minari» πρωτοστάτες των ανεξάρτητων Όσκαρ

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες σε όλες τις κατηγορίες των 36ων Spirit Awards, που παρακολουθούν την ανεξάρτητη παραγωγή στις ΗΠΑ.

Από τον Χρήστο Πολίτη

Σε μια χρονιά δύσκολη, με ταινίες που πρόλαβαν να προβληθούν στις αίθουσες, άλλες που βρήκαν στέγη σε online πλατφόρμες και με τα σωματεία ή τα φεστιβάλ να μεταθέτουν τις ημερομηνίες τους, τα Spirit Awards επισήμαναν τις ανεξάρτητες επιλογές τους.

Τέσσερις είναι οι ταινίες (με χαμηλό προϋπολογισμό) που ξεχώρισαν και πρωτοστατούν στην κούρσα των φετινών βραβείων Spirit, με το «Never Rarely Sometimes Always» της Ελίζα Χίτμαν (μερικοί την γνώρισαν στο «13 Reasons Why», άλλοι από το «Beach Rats») να συγκεντρώνει τις περισσότερες (7) υποψηφιότητες. Η ταινία ακολουθεί την ιστορία δυο έφηβων κοριτσιών, που ταξιδεύουν από την Πενσυλβάνια στη Νέα Υόρκη για να αποτρέψουν μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη. Το «Never Rarely Sometimes Always» ξεκίνησε το ταξίδι του στο περσινό Σάντανς και εξαιτίας της πανδημίας πάτησε γρήγορα φρένο. Ωστόσο, ένα χρόνο μετά, στέκεται σημαιοφόρος στα μεγάλα βραβεία της σαιζόν.

Το «Minari» του Λι Άιζακ Τσαντ, που πηγαίνει πίσω στο Αρκάνσας του 1980 για να αφηγηθεί την ιστορία ενός μικρού αγοριού μιας κορεάτικης οικογένειας, συγκέντρωσε 6 υποψηφιότητες, ενώ το πολυλάλητο «Nomadland» της Κλόι Τζάο και η «Θρυλική Μα Ρέινι» του Τζορτ Γουλφ σε παραγωγή Netflix, με την τελευταία κινηματογραφική εμφάνιση του Τσάντγουικ Μπόουζμαν, καρπώθηκαν 5 υποψηφιότητες έκαστη.

Η πλέον απροσδόκητη προσθήκη στις φετινές υποψηφιότητες είναι η εμφάνιση του «Αόρατου Ανθρώπου» του Λι Γουάνελ με την Ελίζαμπεθ Μος στην κατηγορία Μοντάζ. Αν και πρόκειται για μια στουντιακή ταινία (Universal), βρήκε τη θέση της στα βραβεία των ανεξάρτητων ταινιών.

Αναλυτικά οι φετινές υποψηφιότητες

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ
«First Cow»
«Ma Rainey’s Black Bottom»
«Minari»
«Never Rarely Sometimes Always»
«Nomadland»

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ
«I Carry You With Me»
«The Forty-Year-Old Version»
«Miss Juneteenth»
«Nine Days»
«Ήχος από Μέταλλο»

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
Λι Άιζακ Τσανκ– «Minari»
Έμεραλντ Φένελ – «Promising Young Woman»
Ελίζα Χίτμαν – «Never Rarely Sometimes Always»
Κέλι Ράινχαρντ – «First Cow»
Κλόε Ζιάο – «Nomadland»

Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ
Νικόλ Μπέχαρι – «Miss Juneteenth»
Βαιόλα Ντέιβις – «Ma Rainey’s Black Bottom»
Σίντνει Φλάνινγκαν – «Never Rarely Sometimes Always»
Τζούλια Γκάρνερ – «The Assistant»
Φράνσις ΜακΝτόρμαντ – «Nomadland»
Κάρει Μάλιγκαν – «Promising Young Woman»

Α' ΑΝΔΡΙΚΟΣ
Ριζ Αχμέντ – «Ήχος από Μέταλλο» 
Τσάντγουικ Μπόουσμαν – «Ma Rainey’s Black Bottom»
Αντάρς Γκουράβ – «The White Tiger»
Ρομπ Μόργκαν – «Bull»
Στήβεν Γιούν – «Minari»

Β' ΑΝΔΡΙΚΟΣ
Κόλμαν Ντομίνγκο – «Ma Rainey’s Black Bottom»
Οράιον Λι – «First Cow»
Πολ Ράτσι – «Ήχος από Μέταλλο»
Γκλιν Τέρνμαν – «Ma Rainey’s Black Bottom»
Μπένεντικτ Γουόνγκ – «Nine Days»

Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ
Αλέξις Τσικαίζι – «Miss Juneteenth»
Γέρι Χαν – «Minari»
Βάλερι Μαχαφί – «French Exit»
Τάλια Ράιντερ – «Never Rarely Sometimes Always»
Γιουχ-γιουνκ Γιούν – «Minari»

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Λι Ίσαακ Τσανγκ – «Minari»
Έμεραλντ Φένελ – «Promising Young Woman»
Ελίζα Χίτμαν – «Never Rarely Sometimes Always»
Μάικ Μακόφσκι – «Bad Education»
Άλις Γου – «The Half Of It»

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ
Κίτι Γκριν – «The Assistant»
Νόα Χάτον – «Lapsis»
Τσάνινγκ Γκόντφρει Πίπολς – «Miss Juneteenth»
Άντι Σιάρα – «Palm Springs»
Τζέιμς Σουίνι – «Straight Up»

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
«Collective»
«Crip Camp»
«Dick Johnson is Dead»
«The Mole Agent»
«Time»

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΑΖ
«Ο Αόρατος Άνθρωπος» 
«Never Rarely Sometimes Always»
«Residue»
«Σε Κουβαλάω Μέσα μου» 
«Nomadland»

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
«She Dies Tomorrow»
«Bull»
«The Assistant»
«Never Rarely Sometimes Always»
«Nomadland»

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ
«Bacurau» (Βραζιλία)
«The Disciple» (Ινδία)
«Night of the Kings» (Ακτή Ελεφαντοστού)
«Preparations to be Together for an Unknown Period of Time» (Ουγγαρία)
«Quo Vadis, Aida?» (Βοσνία Ερζεγοβίνη)

ΒΡΑΒΕΙΟ ROBERT ALTMAN
«One Night in Miami» (Ρετζίνα Κινγκ)