Tα γυρίσματα του «Dead Man's Wire» μόλις απέκτησαν λίγη παραπάνω αίγλη.
Ήταν πάντα με το ένα πόδι στο mainstream σινεμάκαι με το άλλο στο αμερικανικό indie ο Γκας Βαν Σαντ κι αυτό δυσκόλευε τη σχέση του με την κριτική, ειδικά όταν οι πρώτες ταινίες χωρούσαν τόσο άνετα στο κουστούμι της «ακαδημαϊκότητας» - όπως την αντιλαμβάνεται η κριτική σλανγκ, τελοσπάντων. Πρακτικά, δεν φαίνεται να έχει συνέλθει από την υποδοχή του «Sea of Trees», ενός mainstream μελοδράματος με twist που έκανε το λάθος να προβληθεί στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ Καννών. Και, όπως καταλαβαίνετε, τα «τι δουλειά έχει αυτή η ταινία στο διαγωνιστικό των Καννών» έπεσαν βροχή για μια ταινία με προβλήματα, αλλά πολύ καλόψυχη και καλοπροαίρετη στον πυρήνα της για να δέχεται τόση χολή.
Ο Καναδός δημιουργός, κάτοχος και Χρυσού Φοίνικα για τον «Ελέφαντα», παρεμπιπτόντως, ξεκινάει τα γυρίσματα του «Dead Man's Wire», μιας ταινίας που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τη μεγάλη επιστροφή του, με πρωταγωνιστή τον εργασιομανή Μπιλ Σκάρσγκαρντ, βασισμένη στην αληθινή ιστορία της απαγωγής ενός τραπεζικού στα ‘70s από έναν μεσίτη που αδικήθηκε. Το καστ της ταινίας, που περιλαμβάνει και τους Κόλμαν Ντομίνγκο και Κάρι Έλγουες, μόλις απέκτησε ενίσχυση ειδικού βάρος κι εκτοπίσματος, που ακούει στο όνομα Αλ Πατσίνο.
Ο Αμερικανός ηθοποιός δήλωσε ότι έφτασε κοντά στην χρεωκοπία στις αρχές του 2010 και αυτός είναι ο λόγος που τον έχουμε δει τόσο συχνά σε VOD ταινίες και σε παραγωγές αμφιβόλου ποιότητας τα τελευταία χρόνια. Χαιρόμαστε, όμως, που μαζί με αυτές – φέτος θα τον δούμε ως εξορκιστή στο «Ritual»- προσθέτει στο βιογραφικό του και συνεργασίες με κάποιους δημιουργούς όπως ο Μάρτιν Σκορσέζε, ο Ρίντλεϊ Σκοτ, ο Κουέντιν Ταραντίνο, ο Τζούλιαν Σνέιμπελ, και τώρα ο Γκας Βαν Σαντ. Μπόρεσε, επίσης, να πραγματοποιήσει ένα όνειρο ζωής, να υποδυθεί τον «Βασιλιά Λιρ» στη μεγάλη οθόνη, σε σκηνοθεσία του καλού μας Μπέρναρντ Ρόουζ (Paperhouse, Candyman).