Πυρηνικά... ακατάλληλο: Νέο TV spot για το «Oppenheimer» αποκαλύπτει τον R χαρακτηρισμό του - νεα || cinemagazine.gr
9:27
2/6

Πυρηνικά... ακατάλληλο: Νέο TV spot για το «Oppenheimer» αποκαλύπτει τον R χαρακτηρισμό του

Μόνο συνοδευόμενοι οι κάτω των 17 λοιπόν, για όπου τηρείται το έθιμο, και αυτή είναι η πρώτη ταινία του Άγγλου με αυτόν τον χαρακτηρισμό από την εποχή του «Insomnia» (2002).

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Ολίγον σεξ, κάποια γύμνια και «έγχρωμη» γλώσσα, που έλεγαν οι παλαιότεροι, χαρακτηρίζουν τη νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν. Ως εκ τούτου ατρόμητο το R που κερδίζει από την λογοκρισία. Ίσως άλλοτε αυτό δεν ήταν ο καλύτερος οδηγός για να κόψεις εισιτήρια, ωστόσο σήμερα μία ότι ουδείς γνωρίζει πόσοι το σέβονται και δύο το «Joker» (όχι μόνο βέβαια), το R δεν λέει και πολλά για το δυνητικό των εισπράξεων μιας ταινίας.

Αυτά βέβαια με δεδομένο ότι το έργο δεν πάει για να παίξει στο σύνηθες επίπεδο του Νόλαν, φράση πάντως από μόνη της κάπως ασαφής μιας και ο άνθρωπος έκανε μια ταινία σαν την «Δουνκέρκη» να φτάσει το μισό δις δολάρια. Θεωρητικά πάντα ο Νόλαν και η Universal θα πρέπει να στοχεύουν κάπου στην περιοχή αυτή (400-600 εκατομμύρια δολάρια, νούμερα όχι κι εύκολα πια ακόμα και για τον αριστοκράτη του box office Βρετανό). Αινιγματικό αν θα τους βγει, θα παίξει ρόλο αν αυτος θα είναι ένας «τυπικός» Νόλαν (παιχνίδια με τον χρόνο - πάντα αρέσουν - και εσώκλειστο twist κάποιας μορφής) ή θα είναι ένας «Νόλαν 2.0» που θα αποσκοπεί σε περαιτέρω αναγνώριση - δηλαδή Όσκαρ. Για καλό και για κακό ο προϋπολογισμός, σοφά, έχει κρατηθεί στα 100 εκατομμύρια, νούμερο που αποτυπώνει τη σωφροσύνη ανθρώπων που λογαριάζουν την εποχή και συσκέπτονται πώς θα κρατηθεί η αίθουσα στη ζωή.

Η ταινία βγαίνει τον Ιούλιο στις ΗΠΑ, ως γνωστόν στους θιασώτες ο Κίλιαν Μέρφι υποδύεται τον Τζ. Ρόμπερτ Όπενχαϊμερ, Μπλαντ, Ντάουνι Τζρ. Πιου, Μάλεκ και Ντέιμον σιγοντάρουν (ήδη) υποδειγματικά, ενώ highlight του έργου - και προφανώς talking point ημών ενδιαφερομένων - θα είναι η ατομική έκρηξη της ταινίας που θα είναι και η σπνδυλική στήλη του λόγου που πρέπει όλοι να το δούμε στην αίθουσα κι όχι στο κινητό μας.