Η Κέιτ Μπλάνσετ διευθύνει ορχήστρες (και το χάος) στο νέο, εντυπωσιακό τρέιλερ του «Tar» - νεα || cinemagazine.gr
8:18
26/8

Η Κέιτ Μπλάνσετ διευθύνει ορχήστρες (και το χάος) στο νέο, εντυπωσιακό τρέιλερ του «Tar»

Ο Τοντ Φιλντ, ο ακριβοθώρητος δημιουργός των 3 οσκαρικών υποψηφιοτήτων από δύο όλες κι όλες ταινίες («Μυστικά της Κρεβατοκάμαρας» και «Κρυφές Επιθυμίες»), επιστρέφει μετά από 16 ολόκληρα χρόνια με ένα σχέδιο που ήδη μπαίνει στη λίστα των μεγάλων προσδοκιών του 2022.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Ο Τοντ Φιλντ, 58 ετών πια, πρέπει να έχει μια από τις πιο παράξενες, αντιστάρ παρουσίες στην ιστορία του Χόλιγουντ. Πρωτίστως έχει βγάλει το ψωμί του ως δευτεραγωνιστής ηθοποιός - για τους φίλους του είναι ένα cameo στις «Μέρες Ραδιοφώνου» του Γούντι Άλεν και βέβαια ο Νικ στα «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», ο πιανίστας που οδηγεί τον Κρουζ με το Fidelio στο σπίτι των οργίων.

Όμως την παράτησε την Υποκριτική γιατί στην πραγματικότητα ο άνθρωπος είναι filmmaker, ίσως ένας από τους πιο ικανούς/λιγότερο τυχερούς της εποχής μας. Έχει γυρίσει μερικές μικρού μήκους, ελάχιστη τηλεόραση και όλα τους στρέφονται δορυφορικά γύρω από τις προσπάθειές του να υλοποιήσει μεγάλο μήκος. Πράγμα που έχει κατορθώσει δύο μόνο φορές: Το 2001 με τα «Μυστικά της Κρεβατοκάμαρας» και το 2006 με τις «Κρυφές Επιθυμίες». Έχει 2/2 υποφηφιότητες Σεναρίου στα Όσκαρ και μία ακόμα Καλύτερης Ταινίας με το πρώτο. Και οι δύο είναι καλές ταινίες, η πρώτη αδαμαντίνου περιωπής, και οι δύο ψυχογραφούν ανθρώπους, οικογένειες, ζευγάρια με φόντο την απώλεια, την ερωτική επιθυμία, αυτό που λέμε συνηθισμένους ανθρώπους σε ασυνήθιστες περιστάσεις.

Κι όμως ο Τοντ Φιλντ, παρότι το παλεύει από δω κι από κει και με την εταιρεία παραγωγής του (Standard Film Company), είναι ένα ζωντανό παράδειγμα ότι η σύνθεση μιας παραγωγής, η χρηματοδότηση και το πράσινο φως δεν είναι και τόσο εύκολο στην «εποχή των ελεφάντων» που διανύει το Χόλιγουντ. Μέσα στα χρόνια προσπάθησε να γυρίσει μια ταινία τοποθετημένη στην εποχή της Μεξικανικής Επανάστασης με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ναυάγησε, μια άλλη με τον Ντάνιελ Κρεγκ επίσης, σε κάποια φάση το όνομά του ακούστηκε για μια προσαρμογή του «απροσάρμοστου» βιβλίου του Κόρμακ ΜακΚάρθι «Blood Meridian»... Τίποτε δεν συνέβη, τα καλύτερά του χρόνια δημιουργικά «πέρασαν», ήταν 37 στα «Μυστικά της Κρεβατοκάμαρας», όταν όλοι γεμίζαμε χαρά, είναι 58 πια...

Βέβαια το μεράκι φεύγει τελευταίο και είναι ακόμα νέος ο άνθρωπος, «τίποτα δεν τελειώνει μέχρι να τελειώσει». Κι ευτυχώς στο διάβα του είναι η Κέιτ Μπλάνσετ για ένα έργο τοποθετημένο στο Βερολίνο και το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας.

Το «Tar» επικεντρώνεται στην ιστορία της παγκοσμίου φήμης μουσικού Λίντια Ταρ (Μπλάνσετ), η οποία απέχει μόλις λίγες μέρες από την ηχογράφηση του συμφωνικού έργου που θα εκτινάξει την καριέρα της. Όταν, όμως, διάφοροι παράγοντες φαίνεται να συνωμοτούν κατά της Λίντια, η εξάχρονη, υιοθετημένη κόρη της Πέτρα, θα παίξει ένα σημαντικό ρόλο. Σύμφωνα με το κάστινγκ, η Πέτρα είναι συριακής καταγωγής. Όπως γράφει η σχετική ανακοίνωση, «Είναι πολύ φωτεινή, με αυτοπεποίθηση και αρκετά ώριμη για την ηλικία της. Έχει ήδη βιώσει πολλά, ωστόσο η θετική της αύρα στηρίζει τη μητέρα της όταν το έχει περισσότερο ανάγκη».

Αναμένουμε, η Μπλάνσετ είναι πάντα καλός οιωνός και στήριγμα δημιουργών. Στο μεταξύ, διαβάστε την κριτική του Λουκά Κατσίκα από το Φεστιβάλ Βενετίας και δείτε το νέο τρέιλερ.