Οι 25 καλύτερες ταινίες της χρονιάς σε ένα ιδιοφυές βίντεο
2015-12-08 10:41:28
Από τον Πάνο Γκένα
Ο Ντέιβιντ Ερλινγκ του Rolling Stone μοντάρει το κινηματογραφικό έτος με απαράμιλλο στιλ και κάνει τον Τζορτζ Γκέρσουιν να ακούγεται sexy!
Συνεπής στο ετήσιο ραντεβού του, ο Ντέιβιντ Ερλινγκ, κριτικός κινηματογράφου του Rolling Stone, μόνταρε τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς σε ένα αριστουργηματικό βίντεο που παρουσιάζει συναρπαστικά την αντίστροφη μέτρηση.
Με γνώμονα το μοναδικό του κριτήριο και μερικές ενδιαφέρουσες αντιθέσεις, συνδυάζει το «Rhapsody in Blue» του Τζορτζ Γκέρσουιν με τις κινηματογραφικές εικόνες του 2015. Ειδικά το μοντάζ που περιλαμβάνει τη σκηνή με το εκστατικό στριπτίζ του Τζο Μανγκανιέλο στο «Magic Mike XXL», μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιοφυής!
-
«Όλοι ονειρευόμαστε σε...χρυσό»: Κυκλοφόρησαν τα πόστερ και τα spots των φετινών όσκαρ
Ο Κρις Ροκ επιστρέφει στην παρουσίαση των Όσκαρ. Ήταν τόσο καλός την προηγούμενη φορά; [...] →
-
Lady Gaga, Sam Smith και...Μέριλ Στριπ! Ακούστε τα τραγούδια θα διεκδικήσουν το φετινό όσκαρ
Αν και η Ακαδημία δεν φημίζεται για το αλάνθαστο μουσικό της γούστο, ιδού η λίστα με τους φετινούς φιναλίστ. [...] →
-
16 ταινίες κινουμένων σχεδίων στο δρόμο για τα Όσκαρ. Δείτε όλα τα τρέιλερ
Λίγους μήνες πριν τη μεγάλη 88η απονομή των βραβείων Όσκαρ, η Ακαδημία ανακοίνωσε τις 16 ταινίες κινουμένων σχεδίων που θα διεκδικήσουν το βραβείο καλύτερης ταινίας. [...] →
-
15 ντοκιμαντερ στο δρόμο για τα Όσκαρ. Δείτε όλα τα τρέιλερ
Λίγους μήνες πριν τη μεγάλη 88η απονομή των βραβείων Όσκαρ, η Ακαδημία ανακοίνωσε τους τίτλους των 15 ντοκιμαντέρ που θα διεκδικήσουν το βραβείο καλύτερης ταινίας στην κατηγορία τους [...] →
-
Οι 25 καλύτερες ταινίες της χρονιάς σε ένα ιδιοφυές βίντεο
Ο Ντέιβιντ Ερλινγκ του Rolling Stone μοντάρει το κινηματογραφικό έτος με απαράμιλλο στιλ και κάνει τον Τζορτζ Γκέρσουιν να ακούγεται sexy! [...] →
-
112 soundtracks: Αυτό το όσκαρ ποιος θα το πάρει;
Παλαίμαχοι συνθέτες, νέα ταλέντα, επικές μάχες, γουέστερν και ερωτευμένες γυναίκες. Ποιες είναι οι μελωδίες που ξεσήκωσαν την Ακαδημία; [...] →