ΚΑΝΝΕΣ 2012 / ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Νικόλ Κίντμαν σκίζει την κιλότα της

2012-05-24 12:22:58

Η Νικόλ Κίντμαν σκίζει την κιλότα της




Σε μια σκηνή που θυμίζει το Βασικό Ένστικτο (αλλά στην πραγματικότητα το κάνει να φαίνεται σαν ταινία της Ντίσνεϊ) η Νικόλ Κίντμαν ανοίγει τα πόδια της και σκίζει τα εσώρουχά της μπροστά στον φυλακισμένο Τζον Κιούζακ, ο οποίος της δίνει σεξουαλικά παραγγέλματα και αυνανίζεται. Και δεν είναι η μόνη προκλητική σκηνή της ταινίας The Paperboy του Λι Ντάνιελς (Μονάκριβη), που προβλήθηκε σήμερα στις Κάννες.


Σε μια σκηνή που θυμίζει το «Βασικό Ένστικτο» (αλλά στην πραγματικότητα το κάνει να φαίνεται σαν ταινία της Ντίσνεϊ) η Νικόλ Κίντμαν ανοίγει τα πόδια της και σκίζει τα εσώρουχά της μπροστά στον φυλακισμένο Τζον Κιούζακ, ο οποίος της δίνει σεξουαλικά παραγγέλματα και αυνανίζεται. Και δεν είναι η μόνη προκλητική σκηνή της ταινίας «The Paperboy» του Λι Ντάνιελς («Μονάκριβη»), που προβλήθηκε σήμερα στις Κάννες.

Η ταινία μάς πάει στους βάλτους της Λουιζιάνα της δεκαετίας του ’60, όπου ένας εκκολαπτόμενος δημοσιογράφος (αυτό σημαίνει το «Paperboy» του τίτλου) ερωτεύεται τρελά την κατά πολύ μεγαλύτερή του, Νικόλ Κίντμαν, ενώ αυτή είναι κολλημένη με τον κρατούμενο για ανθρωποκτονία, Τζον Κιούζακ.

Εν τω μεταξύ ο Μάθιου ΜακΚόναχι κάνει τα πάντα για να τον απελευθερώσει, πιστεύοντας στην αθωότητά του και μη μπορώντας βέβαια ούτε καν να φανταστεί τι θα γίνει στην συνέχεια. Και ο ΜακΚόναχι, πάντως, εμφανίστηκε γυμνός σε μια σκηνή, κάνοντας τις γυναίκες που βρέθηκαν στην πρωινή προβολή στο μεγάλο αμφιθέατρο Λουί Λιμιέρ να αναστενάξουν ταυτόχρονα, ενώ πολλές ακόμα ερωτικές σκηνές δημιουργούν μια έντονη ερεθιστική ατμόσφαιρα.

Σε γενικές γραμμές πάντως το «Paperboy» δεν είναι κανένα αριστούργημα. Μιλάει για τους ανεκπλήρωτους έρωτες, τον αμερικάνικο νότο του ’60 και τα φαντάσματα του παρελθόντος.

Υποψηφιότητα αν μη τι άλλο για τις επόμενες Χρυσές Σφαίρες βάζει η Νικόλ Κίντμαν - μολονότι ο ρόλος της είναι μικρός, έχει καταφέρει να φτιάξει έναν αυτούσιο, πρωτότυπο χαρακτήρα: μια απελπισμένη σαραντάχρονη γυναίκα, χαμένη στις φαντασιώσεις της και έτοιμη να παρασυρθεί από οτιδήποτε.

Το μόνο πρόβλημα το σχεδόν παραμορφωμένο από τις επεμβάσεις και το botox πρόσωπό της. Σε ορισμένες μάλιστα σκηνές της ταινίας δεν αναγνωρίζεις ότι πρόκειται για την Νικόλ Κίντμαν. Τι κρίμα! Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι τις πιάνει όλες εκεί στο Χόλιγουντ. Μα δεν υπάρχει κάποιος να τους πει πόσο χειρότερο γίνεται το πρόσωπό τους με αυτές τις επεμβάσεις; Μάλλον θα πρέπει να ακούσουν τη συμβουλή της Μέριλ Στριπ η οποία είπε ότι το πρόσωπο των ηθοποιών είναι το βασικό εργαλείο της δουλειάς τους και γι’ αυτό πρέπει να διασώσουν την ποικιλία των εκφράσεών τους, κρατώντας το μακριά από botox και νυστέρια.

Ορέστης Ανδρεαδάκης

Loading the player ...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κυριακή 27 Μαΐου

19.15  ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ

20.00 / 23.00 THÉRÈSE DESQUEYROUX (Claude Miller)

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ