Το όργιο μυστικοπάθειας της Warner για τη νέα ταινία ενός ήδη παλιού franchise, ανοίγει σιγά-σιγά χαραμάδες για να αποκαλύψει περί τίνος το νέο reboot.
Δεν είναι τίποτα λιγότερο από εντυπωσιακό αφ' ενός το πώς ένα franchise 32 ετών εξακολουθεί να κλιμακώνεται κι αφ' ετέρου πόσο τέλεια εξασκείται το κινηματογραφικό μάρκετινγκ και παίζει τους λάτρεις της σειράς. Όλα αυτά ενώ στα νεότερα κινηματογραφικά χρόνια έχουμε έξι ηθοποιούς να φορούν τη στολή και αυτή θα είναι η 12η αν μετράμε σωστά ταινία από το 1989 κι έπειτα - 11η χωρίς το cut του Ζακ Σνάιντερ στο «Justice League» -που είναι όμως άλλη ταινία και πρέπει να μετρήσει.
Η εκδοχή του Ματ Ριβς, έτοιμη εκτός απροόπτου για τον Μάρτιο του 2022, έχει κρατηθεί επτασφράγιστη και συνάμα τεχνηέντως παναταχού παρούσα στην κινηματογραφική δημοσιότητα. Τώρα έρχεται μια νέα σύνοψη, μόνο λίγο παραπάνω αποκαλυπτική, «όσο χρειάζεται» όμως για να δημιουργήσει μια παράκρουση στις τάξεις των τιφόζι της σειράς.
Ο νεαρότερος, απειρότερος λοιπόν Μπάτμαν του Ρόμπερτ Πάτινσον (επί τη ευκαιρία κυρίαρχο το ζεύγος του «Twilight», η Στιούαρτ θα είναι στην οσκαρική απονομή του 2022, ενώ ο Πάτινσον θα έχει κόψει νέο νόμισμα με τις εισπράξεις του Μπάτμαν) θα είναι κάπως έτσι:
«Δύο χρόνια στους δρόμους, ο Μπάτμαν φέρνει φόβο στους κακοποιούς και ο Μπρους Γουέιν είναι βαθιά στις σκιές της Γκόθαμ. Με ελάχιστους συμμάχους - Άλφρεντ, Τζέιμς Γκόρντον (Άντι Σέρκις και Τζέφρι Ράιτ αντίστοιχα) - μέσα στης πόλης το δίκτυο των αξιωματικών και των υψηλών δημοσίων προσώπων, ο μοναχικός τιμωρός είναι πια η μόνη ενσάρκωση της εκδίκησης για τους πολίτες. Όταν ένας δολοφόνος στοχεύσει στην ελίτ της πόλης μέσω μια σειράς σαδιστικών μηχανισμών, τα χνάρια οδηγούν τον Μεγαλύτερο Ντετέκτιβ του Κόσμου σε μια έρευνα στον υπόκοσμο όπου θα συναντήσει χαρακτήρες όπως η Σελίνα Κάιλ/Catwoman, ο Όσβαλντ Κόμπλποτ/Πιγκουίνος, ο Κάρμαϊν Φαλκόνε και ο Έντουαρντ Νάστον/Riddler. (Κράβιτζ, Φάρελ, Τουρτούρο και Ντέινο, αντίστοιχα). O Μπάτμαν πρέπει να βρει άκρη, τον ένοχο και την δικαιοσύνη για την κατάχρηση εξουσίας που έχει επί μακρόν σαρώσει την Γκόθαμ».
Μεταξύ μας εδώ που τα λέμε δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό στην σύνοψη αυτή, έξω από το ότι είμαστε στον 2ο Χρόνο του Μπάτμαν και στο προσωνύμιο του «Μεγαλύτερου Ντετέκτιβ του Κόσμου» που δίνει μια διάσταση εξιχνίασης, κάπως εγκεφαλικότερης του συνήθους της σειράς, που βασικά ο Μπάτμαν εμφανίζεται και τους κάνει όλους και όλα ρόιδο. Η κοσμοσωτήρια διάσταση είναι στη θέση της, η σταθερά χτισμένη αναλογία της Γκόθαμ με τον κόσμο μας επίσης, το ίδιο και η ευδιαθεσία περί αυτοδικίας καθώς και η κόντρα στην αναρχική λογική περί του αίματος των πλουσίων που είναι τα πλούτη μας, που έγραφαν και οι τοίχοι της πόλης μας παλιότερα. Ο Μπάτμαν περιφρουρεί την ελίτ.
Εμπιστοσύνη σχετική στον Ριβς, έχει κάνει καλά έργα στην καλίμπρα του blockbuster και ωραιότατο ριμέικ στον Άλφρεντσον του «Άσε το Κακό να Μπει», ο Πάτινσον είναι πάντα καλός, το καστ ευμεγέθες, στις 4 Μαρτίου θα ξέρουμε παραπάνω.