Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το «In The Summers», το οποίο κατέκτησε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής αλλά και το Βραβείο Σκηνοθεσίας για την Αλεσάντρα Λακοράτσα στο ντεμπούτο της στο μεγάλο μήκος.
Από τον Ηλία Δημόπουλο
Η ταινία της Λακοράτσα έρχεται σαν μια απλή μα μαγευτική ιστορία δύο αδελφών που διερευνά την σχέση τους με τον πατέρα τους, έναν άνθρωπο που τις αγαπά μα έχει ευέξαπτο χαρακτήρα. Το περιμένουμε.
To «Didi» του Σον Γουάνγκ, ο οποίος είναι φέτος υποψήφιος για Όσκαρ στο μικρό μήκος με το «Nai Nai & Wài Pó» κέρδισε το βραβείο που θέλουν όλοι να κερδίσουν, το Βραβείο Κοινού. Μαζί με αυτό παρέλαβε τιμή από την Επιτροπή και για το Καλύτερο Επιτελείο.
Ένας απροσδόκητος νικητής στην κατηγορία του Σεναρίου, απροσδόκητος όχι γιατί η ταινία δεν το καλεί, αλλά γιατί δεν τον ξέρουμε ως σεναριογράφο, είναι ο Τζέσε Άιζενμπεργκ, που πήρε το βραβείο Waldo για το «Real Pain», μια ταινία-φαβορί για την κριτική γνώμη. Την ταινία αγόρασε η Searchlight για 10 εκατομμύρια δολάρια και πρωταγωνιστούν ο ίδιος ο Άιζενμπεργκ και ο Κίεραν Κάλκιν ως αταίριαστα ξαδέλφια σε road trip στην Πολωνία για να τιμήσουν την γιαγιά τους. Στο ταξίδι, αναμενόμενα για να υπάρχει δράμα, εντάσεις του παρελθόντος θα έρθουν στην επιφάνεια.
Το Βραβειο Κοινού Αμερικανικού Ντοκιμαντέρ αλλά και το Festival Favorite βραβείο, πήγε στο «Daughters» των Άντζελα Πάτον και Νάταλι Ρέι, ενώ το τοποθετημένο στην Ουκρανία «Porcelain War» κέρδισε το Βραβείο Αμερικανικού Ντοκιμαντέρ. Στην World Cinema κατηγορία της ταινίας τεκμηρίωσης, το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής πήγε στο «Sujo» των Άστριντ Ρομέρο και Φερνάντα Βαλαντέζ. Τέλος, το «Kneecap» του Ριχ Πέπιατ κέρδισε Βραβείο Κοινού NEXT, με το αντίστοιχο βραβείο της Επιτροπής να πηγαινει στο «Desire Lines» του Τζουλς Ρόσκαμ.
Με το καλό στην Ελλάδα, από τους...ιθύνοντες που κάθε χρόνο τιμάτε με την προσέλευσή σας.