Το «Τελειώνει με Εμάς» εκτόπισε από την πρώτη θέση τον τέταρτο «Απαισιότατο», αλλά μετά από θεαματική αύξηση των αιθουσών του - να καταγραφεί στα πρακτικά. 118.647 τα συνολικά εισιτήρια, ακόμα ένα καλό νούμερο δηλαδή. Ελπίζουμε να μην δουμε δραματικές πτώσεις μέχρι την έλευση του «Τζόκερ».
Στα ίδια ανεβασμένα επίπεδα με το προηγούμενο τετραήμερο διατηρήθηκαν οι συνολικές εισπράξεις των κινηματογράφων, αλλά με ελαφρώς καλύτερη κατανομή. Στην πρώτη θέση αυτή τη φορά βρέθηκε το «Τελειώνει με Εμάς», αυξάνοντας τα εισιτήρια του σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο, μια άνοδος που οφείλεται, βέβαια, και στη σημαντική αύξηση των οθονών του κατά 46. Όπως γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα, το πραγματικό word of mouth της ταινίας θα φανεί το επόμενο τετραήμερο. Ήδη, πάντως, πρόκειται για επιτυχία ΚΑΙ στη χώρα μας.
Στη δεύτερη θέση έπεσε ο τέταρτος «Απαισιότατος», που φαίνεται ότι θα ξεπεράσει το «Deadpool and Wolverine» (313.631 εισιτήρια) και θα βρεθεί στην τρίτη θέση του ετήσιου box-office, πίσω από «Inside Out 2» και «Poor Things». Η ταινία είχε κατασκηνώσει στην κορυφή του top-10 από την έξοδο της αγγλόφωνης κόπιας το τετραήμερο του Δεκαπενταύγουστου. Ελλείψει σοβαρού αντιπάλου, δεν αποκλείεται να κάνει ρελάνς κάποιο από τα τρία επόμενα τετραήμερα.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» του Τιμ Μπάρτον. Στις ΗΠΑ το sequel έσκισε, μα η πρωτότυπη ταινία δεν είναι εξίσου δημοφιλής εκτός αμερικανικών συνόρων – και με εγχώριους φαν αν συζητήσεις, δύσκολα θα σου πουν ότι ο «Σκαθαροζούμης» είναι η αγαπημένη τους στιγμή από τη φιλμογραφία του σκηνοθέτη. Χλιαρό το ξεκίνημα των 14.326 εισιτηρίων από 106 οθόνες, ευθύνη φέρει σίγουρα ο μεγάλος αριθμός των αιθουσών και, κατά βάση, οι αναδουλειές στην επαρχία – μαζί με Θεσσαλονίκη η ταινία έκοψε 3.849 εισιτήρια σε 42 οθόνες. Τα νούμερα μπορεί να υποδεικνύουν κλείσιμο κοντά στην πενηντάρα, αλλά ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες – είπαμε, δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός ώσπου να έρθει ο «Τζόκερ».
Άλλες παρατηρήσεις:
-Να λοιπόν που η κριτική μπορεί να φέρει κόσμο στις αίθουσες. Η «Υπόθεση Γκολντμάν» ήταν μία από τις πολλές γαλλικές ταινίες ενήλικου κοινού που κυκλοφόρησαν μέσα στο καλοκαίρι. Σχεδόν όλες πέρασαν και δεν ακούμπησαν. Αυτή, όμως, χάρη στις πολύ καλές κριτικές που έλαβε και στον συνδυασμό τους με ένα είδος που αγαπά το εγχώριο ενήλικο κοινό, θριάμβευσε με 3.844 εισιτήρια από 11 οθόνες, με κόσμο να μένει έξω από τα σινεμά το Σάββατο. Nα σημειωθεί δε ότι αυτό το κατάφερε χωρίς να προβάλλεται ούτε σε ένα από τα «βαρβάτα» μαγαζιά, που μπορούν να δώσουν boost σε οποιαδήποτε ταινία. Το πενταψήφιο σύνολο θα πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.
- Kαλό το άνοιγμα του «Count of Monte Cristo» και να σκεφτείς πως είχε μόνο μια προβολή στη συντριπτική πλειοψηφία των οθονών που παίχτηκε. Δυστυχώς η πολύ μεγάλη διάρκειά του και ο υπέρογκος αριθμός νέων τίτλων δύσκολα θα του επιτρέψουν να μακροημερεύσει. Τηρουμένων των αναλογιών, συμπαθητικό ήταν και το άνοιγμα του «Strange Darling» που, μοιραία, είχε ασαφές concept - και για να τραβήξεις του φαν του μουλτιπλεξάδικου τρόμου το concept είναι το α και το ω. Και στο παρελθόν, πάντως, όταν έβγαιναν ταινίες αντίστοιχης λογικής με το τσουβάλι, τη μεγάλη επιτυχία την γνώριζαν κυρίως κατά τη δεύτερη ζωή τους στα βιντεοκλάμπ.
- Ατυχές το εγχείρημα της επανάληψης της περσινής επιτυχίας του «Δράκου» που είχε κόψει 923 εισιτήρια από μόλις 4 προβολές σε μια αίθουσα στην Αθήνα. Το κοντέρ της «Μαγικής Πόλης» σταμάτησε στα 366 εισιτήρια, επίσης από 4 προβολές σε μια αίθουσα. Μάλλον θα αργήσουμε να δούμε σε επανέκδοση τις «Μικρές Αφροδίτες» και την «Μπαλάντα ενός Δαιμονισμένου».
-Κοιτάζοντας τον προγραμματισμό των ερχόμενων εβδομάδων, θεωρούμε δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί το αξίωμα «ουκ εν τω πολλώ το ευ». Νιώθεις ότι οι διανομείς θέλουν να προλάβουν τους θερινούς κινηματογράφους, τους καταλαβαίνεις από μια πλευρά, από την άλλη ίσως δεν είναι ιδανικό μπάσιμο για τη χειμερινή σεζόν να αποχαιρετίσει ο κόσμος τα θερινά με την ανάμνηση μιας δευτεράντζας. Ελπίζουμε το σύνολο των εισιτηρίων να διατηρηθεί σε ευπρεπή επίπεδα μέχρι την έλευση του «Τζόκερ».
-Μυστηριωδώς, πληθαίνουν τα ερωτήματα για την ημερομηνία κυκλοφορίας της «Πλεξούδας» στους κινηματογράφους – ναι, κι εμείς «της ποιας;» αναρωτηθήκαμε. Κάναμε μια μίνι έρευνα και μάθαμε ότι το βιβλίο διαβάστηκε πολύ μέσα στο καλοκαίρι. Κρατήστε το αυτό και τα ξαναλέμε σε δυο εβδομάδες.
1.«Τελειώνει με Εμάς», 35.223 εισιτήρια, 136 οθόνες (Σύνολο: 90.246)
2.«Εγώ ο Απαισιότατος 4», 31.685 εισιτήρια, 144 οθόνες (Σύνολο: 260.326)
3.«Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης», 14.362 εισιτήρια, 102 οθόνες
4.«Strange Darling», 6.525 εισιτήρια, 44 οθόνες
5.«Alien Romulus», 6.310 εισιτήρια, 49 οθόνες (Σύνολο: 26.495)
6.«Ο Κόμης Μόντε Κρίστο», 6.029 εισιτήρια, 23 οθόνες
7.«Deadpool & Wolverine», 3.925 εισιτήρια, 21 οθόνες (Σύνολο: 313.631)
8.«Υπόθεση Γκολντμάν», 3.844 εισιτήρια, 11 οθόνες
9.«Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», 3.225 εισιτήρια, 38 οθόνες (Σύνολο: 648.105)
10.«Η Παγίδα», 1.907 εισιτήρια, 19 οθόνες (Σύνολο: 41.370)