H Amazon κλείνει συμφωνία-μαμούθ 200 εκατομμυρίων για το «The Tomorrow War» με τον Κρις Πρατ - νεα || cinemagazine.gr
10:35
14/1

H Amazon κλείνει συμφωνία-μαμούθ 200 εκατομμυρίων για το «The Tomorrow War» με τον Κρις Πρατ

Η εταιρεία δείχνει να απομακρύνεται από τη λογική των μικρών, «καλλιτεχνικών» ταινιών και μπαίνει στο μεγάλο παιχνίδι που η πανδημία και το κλείσιμο των αιθουσών δημιούργησαν.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Η Amazon, τω πάλαι παραγωγός του Γούντι Άλεν, του Τζάρμους, ακόμα και των φετινών «One Night in Miami» και «Sound of Metal» (που είδαμε στις Νύχτες Πρεμιέρας), που την βάζουν κάπως και στην φετινή οσκαρική κούρσα, φαίνεται να αλλάζει ρότα. Η Τζένιφερ Σάλκε, επικεφαλής της εταιρείας, μετά από τον δεύτερο Μπόρατ, το «Coming 2 America» και το «Without Remorse» με τον Μάικλ Μπ. Τζόρνταν, παίζει το κεφάλι της με μια κολοσσιαία συμφωνία 200 εκατομμυρίων δολαρίων για το «The Tomorrow War» με τον Κρις Πρατ.

Οι πρώτες εκτιμήσεις για το έργο, που ήταν να προβληθεί το ερχόμενο καλοκαίρι στις αίθουσες, είναι εντυπωσιακές - τουλάχιστον με την έννοια του δυναμικού στα ταμεία. Το έργο είναι παραγωγή της Skydance, που πρόσφατα έκανε μια συμφωνία και με την Apple για τα animation «Luck» και «Spellbound». Είναι «δυστυχώς» σαφές, ότι τουλάχιστον για την φουρνιά του '20-'21 τα στούντιο τα έχουν κάνει πλακάκια με τις υπηρεσίες streaming.

Το «Tomorrow War» τώρα είναι ένα, προφανώς, μελλοντολογικό θρίλερ/περιπέτεια, στο οποίο η ανθρωπότητα δέχεται επίθεση από τους εξωγήινους και χάνει 3-0 στο ημίχρονο. Τότε, οι έξυνποι γήινοι, αποφασίζουν να πείσουν τους επιστήμονες να βρουν τρόπο να επαναφέρουν στρατιώτες του παρελθόντος για να βάλουν έστω ένα γκολ της τιμής. Όμηρε τι σου έλαχε.

Ο Κρις ΜακΚέι («The Lego Movie») σκηνοθετεί, ενώ απ' ότι φαίνεται το όνομα του Κρις Πρατ (που ότι πιάνει γίνεται χρυσός βέβαια - «Τζουράσικ», «Guardians of the Galaxy», «Εκδικητές») αρκεί για να δικαιολογήσει προϋπολογισμό και αγοραστικό ενδιαφέρον. Εμείς να θυμίσουμε, αν και ο Πρατ είναι συμπαθέστατος, ότι η εποχή των σταρς έχει παρέλθει και ότι ο ηθοποιός δεν έχει δοκιμαστεί έξω από την μάρκετινγκ ασφάλεια του είδους.

H αποκλειστική είδηση ανήκει στο Variety.