Advertisement
16:33
24/2

Berlinale 2018: Το «Obscuro Barocco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη κέρδισε το Teddy Jury Award!

Το Πανόραμα, το πιο ανήσυχο τμήμα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου, φιλοξένησε την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας ταινίας της Ευαγγελίας Κρανιώτη «Obscuro Barocco».

Αποστολή στο Βερολίνο: Πάνο Γκένας

Το «Obscuro Barocco» της Ευαγγελίας Κρανιώτη κέρδισε το Teddy Βραβείο της Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου. Σύμφωνα με την επιτροπή: 

H ταινία μας μεταφέρει σε μία πόλη ζωντανή και σουρεαλιστική, σε ένα καρναβάλι γεμάτο όνειρα και εφιάλτες, που βλέπουμε μέσα από τα μάτια ενός queer συμβόλου. Το εντυπωσιακό μοναδικό όραμα της σκηνοθέτιδος σε βυθίζει μέσω της αξιοσημείωτης φωτογραφίας και του ηχητικού σχεδιασμού, καθιστώντας το μοναδικά ποιητικό και οικείο, ένα εξαιρετικό καλλιτεχνικό επίτευγμα. Γι 'αυτό βραβεύουμε με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής την Ευαγγελία Κρανιώτη και την ταινία της «Obscuro Barroco».

Η πολυβραβευμένη Ευαγγελία Κρανιώτη, σκηνοθέτιδα του εξαιρετικού και πολυταξιδεμένου «Exotica, Erotica, Etc.», επιστρέφει με ένα νέο ντοκιμαντέρ που περιλαμβάνει στοιχεία μυθοπλασίας και έχει θέμα τη μεταμόρφωση σε μία πόλη των άκρων: το Ρίο ντε Τζανέιρο. Η σκηνοθέτιδα επικεντρώνεται σε μια τρανς της Βραζιλίας, τη Λουάνα Μουνίζ (1961-2017), μια εμβληματική προσωπικότητα της κουλτούρας του Ρίο, που βρίσκεται ανάμεσα στις πολιτικές συγκρούσεις, τη παραζάλη του καρναβαλιού και μιας μεταμόρφωσης που ξεπερνά τις κοινωνικές επιταγές του προσδιορισμού του φύλου. Η ταινία αναζητά απαντήσεις για την ταυτότητά μας θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την επιθυμία μεταμόρφωσης του σώματος, τόσο σε προσωπικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.

Το 68ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα διαρκέσει από τις 15-25 Φεβρουαρίου 2018 και το ΣΙΝΕΜΑ / cinemagazine.gr σας υπόσχεται καθημερινά τις πιο ζεστές ανταποκρίσεις!

Διαβάστε ακόμη:
Berlinale 2018: Το «In the Aisles» είναι (επιτέλους) μια ταινία που της αξίζει να διεκδικεί τη φετινή Χρυσή Άρκτο
Berlinale 2018: Το χιουμοριστικό «Μούτρο» είναι το παραμορφωμένο πρόσωπο μιας αδιάφορης κοινωνίας

Berlinale 2018: Η Ρόμι Σνάιντερ του «3 Days in Quiberon» δεν είναι η Πριγκίπισσα Σίσσυ
Berlinale 2018: Μια νύχτα στο «Museo» με τον Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ
Berlinale 2018: Η «Eva» του Μπενουά Ζακό με την Ιζαμπέλ Ιπέρ δεν θα σας βάλει σε πειρασμό
Berlinale 2018: Ένα «Real Estate» που αναμένεται να μείνει ανοίκιαστο επ’ αόριστον
Berlinale 2018: Το «Madeline’s Madeline» της Τζόζεφιν Ντέκερ είναι το πειραματικό σινεμά που αξίζει να δεις
Berlinale 2018: Το «Unsane» του Στίβεν Σόντερμπεργκ είναι ένα αποτυχημένο app
Berlinale 2018: «Μακάρι να το είχα όταν ήμουν 15», o Στίβεν Σόντερμπεργκ παίζει με το iPhone

Berlinale 2018: Γκας Βαν Σαντ και Χοακίν Φοίνιξ στο συγκινητικό μονοπάτι του «Don’t Worry, He Won’t Get Far On Foot»
Berlinale 2018: Ο Γκας Βαν Σαντ ευχαριστεί για το «Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot» τον Ρόμπιν Γουίλιαμς
Berlinale 2018: Τι έκανες «Damsel» στην Άγρια Δύση;
Berlinale 2018: Το «U - July 22» αναβιώνει ανατριχιαστικά τη σφαγή στην Ουτόγια
Berlinale 2018: Τα οικογενειακά (και κινηματογραφικά) αδιέξοδα του «Figlia Mia»

Berlinale 2018: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται στο εξαιρετικό «Transit» του Κρίστιαν Πέτζολντ
Berlinale 2018: Ο Αλεξέι Γκέρμαν Τζ. επιστρέφει με τον «Ντοβλάτοφ» στα σοβιετικά του φαντάσματα
Berlinale 2018: Αντέχει η αγάπη στο χρόνο, τα χρέη και τους πειρασμούς;

Berlinale 2018: Το Φεστιβάλ Βερολίνου άνοιξε αυλαία (κουνώντας την ουρά του)
Berlinale 2018: Who let the dogs out? Μα φυσικά ο Γουές Άντερσον!
Berlinale 2018: Το φεστιβάλ ξεκινά και αυτές είναι οι ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε!