OSCARS 2024: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
8:57
12/3

OSCARS 2024: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες

Ο «οσκαρικός» συντάκτης του Hollywood Reporter είχε το κινητό του ανοιχτό όταν οι επίσημες κάμερες κοίταζαν αλλού και ιδού τι κατέγραψε. 

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Όχι ότι στα μικρά αυτά παραλειπόμενα κρύβεται καμμιά μεγάλη ιστορία, αλλά πάντα την πλάκα τους την έχουν, ιδίως για εκείνους που κρύβουν έναν μύχιο πόθο «να ήταν εκεί».

Έτσι λοιπόν πλάκα Νο.1 ότι ο Τζίμι Κίμελ, ο επισήμως διάδοχος των γερών οικοδεσποτών (Χόουπ, Κάρσον, Κρίσταλ), όχι στο επιπεδό τους ακόμα και μάλλον δεν θα φτάσει ποτέ, κυρίως λόγω λογοκρισίας, είχε έτοιμα snack boxes για όλους τους παρευρισκόμενους με ωραία προτροπή «to Keep the Karma flowing».

Μετά είχαμε την έτερη προτροπή του Ντέιβιντ Άλαν Γκρίερ προς τους επίδοξους νικητές να μην ευχαριστούν ατζέντηδες και εκπροσώπους Τύπου και όλους αυτούς για να κρατήσουν τους λόγους τους βραχείς, Ντα Βάιν Τζόι Ράντολφ και Ρόμπερτ Ντάουνι Τζρ. φρόντισαν να ευχαριστήσουν ειδικά αυτούς παίρνοντας το μικρόφωνο. Μια χαρά, δεν λες σε κάποιον που πήρε Όσκαρ ποιον θα ευχαριστήσει. Όποιον θέλει.

Δεν είδαμε, δεν είναι όμορφη, την διαδήλωση για την Παλαιστίνη που λάμβανε προγραμματισμένα χώρα στον δρόμο για το Dolby, που ανάγκασε πολλούς παρευρισκόμενους να εγκαταλείψουν τις λιμουζίνες τους και να περπατήσουν ως το θέατρο της εκδήλωσης.

Εδώ και τι είπε το παιδί μας (λόγω «Poor Things») Ραμί Γιούσεφ στην κάμερα στο κόκκινο χαλί.Πολύ ωραία, με πολλή σαφήνεια. Δεν το έκαναν πολλοί.

Γενικά η πολιτική ένταση (ο πόλεμος δηλαδή...) ήταν στο μυαλό πολλών νικητών και, μάλλον, υποψηφίων, την εντυπωσιακότερη ένδειξη από τους πρώτους την έδωσε ο δημιουργός του «20 Μέρες στην Μαριούπολη», του νικηφόρου Ντοκιμαντέρ. Είδατε την ομιλία, δείτε και το standing ovation, η απόλυτη κοινοτοπία έχει καταντήσει πια αυτό, ακούστε και το I'm Just Ken που ωραία και αμερικάνικα συνοδεύει τον σκηνοθέτη με το βραβείο του εκτός σκηνής.

Πιο απολαυστικές πάντα είναι οι συμπάθειες και τα συχαρίκια μεταξύ των νικητών ηθοποιών, φέτος ήταν ακόμα πιο διάχυτες και αλληλέγγυες, άλλο που η φίλη Έμμα παίρνοντας το βραβείο της έχασε τ' αυγά και τα πασχάλια και δεν χαιρέτησε ποτέ properly την Τζέσικα Λνγκ (ΤΗΝ ΤΖΕΣΙΚΑ ΛΑΝΓΚ) - για να μην αναφερθούμε στο κατά κόρον αναφερθέν του ότι να 'ναι με την παραλαβή καθαυτή του βραβείου της. Ψυχραιμία παιδιά. Ιδού μερικές off camera αβρότητες.

Βασικό ενσταντανέ και απορία «πώς ντύσανε τον Τζον Σίνα», που δεν ήταν εντελώς γυμνός πίσω από το αδαμιαίο φακελάκι, ιδού τι έγινε όταν εκφωνούνταν οι υποψήφιοι.

Για το τέλος, το πιο γλυκούλι, ο Μάρτιν Σκορσέζε μιλά μετά το πέρας της τελετής με την Λίλι Γκλάντστοουν, στο Hollywood Reporter εκτιμούν ότι «την παρηγορεί», σιγά μη θέλει παρηγοριά το κορίτσι, μιλάνε οι άνθρωποι, αγκαλιάζονται, ωραία γιορτή ήταν, να μην είναι έτσι ένθετοι και παρένθετοι οι γηγενείς Αμερικανοί από δω και μπρος στο κινηματογραφικό mainstream, η καλύτερη νίκησε καμμία στεναχώρια.

Και για το τέλος, ο μεγάλος νικητής, ο Κρίστοφερ Νόλαν μετά της σπουδαίας συζύγου του, Έμα Τόμας, αφήνουν εγχάρακτο το όνομά τους στα βραβεία τους. Η αγκαλιά του Νόλαν στον Σπίλμπεργκ, ειδικά στον Σπίλμπεργκ, την ώρα της βράβευσης είναι το είδος το αμίλητων ιστοριών που αγαπάμε στα Όσκαρ, εύγε σε όλους, εύγε και σε εμάς που είμαστε εδώ και καταγράφουμε, η ζωή συνεχίζεται.