Η μαμά του Μάρτιν Σκορσέζε και ο αυτοσχεδιασμός της στα «Καλά Παιδιά» - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
9:35
6/5

Η μαμά του Μάρτιν Σκορσέζε και ο αυτοσχεδιασμός της στα «Καλά Παιδιά»

Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Τζο Πέσι και Ρέι Λιότα κίνησαν να θάψουν έναν τύπο που καθάρισαν, στον δρόμο σταμάτησαν στης μάνας του ενός να πάρουν ένα ωφέλιμο φτυάρι και η Κάθριν Σκορσέζε αυτοσχεδίασε όλη της την παρουσία.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Τάδε έφη Μάρτιν Σκορσέζε, στις κινηματογραφημένες εισαγωγές του στο virtual κινηματογραφικό φεστιβάλ του TCM, που ξεκινά σήμερα 6 Μαΐου και ολοκληρώνεται στις 9 τρέχοντος. Θα προβληθεί στο HBO Max.

Η σκηνή είναι βέβαια στην ολότητά της ένα προταραντινικό classic, μια από εκείνες τις υπερβίαιες, διασκεδαστικού (;) αμοραλισμού σκηνές της φιλμογραφίας του Μάρτιν Σκορσέζε, που και να μην σ' αρέσουν τις ξέρεις τελικά απ' έξω και, ίσως λίγο ένοχα, τις έχεις δει και ξαναδεί αναρίθμητες φορές. Η παρέα των ψυχοπαθών Λιότα, Πέσι, Ντε Νίρο έχει καθαρίσει για ψύλλου πήδημα έναν τύπο (κλωτσώντας τον μέχρι θανάτου και μετά μουσικής...), ψάχνουν να βρουν μέρος να τον θάψουν, αυτός στο πορτ μπαγκάζ ζει ακόμα, οπότε να και μερικές πρόσθετες μαχαιριές, και τελικά καταλήγουν στης μάνας του ενός (Πέσι) για να βρουν φτυάρι να ολοκληρώσουν την λιτανεία. 

«Της είπαμε μόνο να καλωσορίσει τον γιο της σπίτι, που έχει να τον δει καιρό», λέει ο Σκορσέζε. «Το κλειδί είναι ζεστασιά μεταξύ τους και κυρίως της μαμάς. Μπορεί ο γιος της να είναι ψυχοπαθής δολοφόνος, είναι όμως πάντα ο γιος της. Και ήταν όλο αυτοσχεδιαστικό. Είχαμε μερικές ιδέες, αλλά όταν ξεκίνησαν οι κάμερες έπιασε μόνη της ένα θέμα, άρχισε να μιλάει, ο Τζο της απάντησε, ο Μπομπ και ο Ρέι συνέχισαν ό,τι έκαναν... Το έκανα με δύο κάμερες σε ένα μικρό σπίτι στο Κουίνς, και νομίζω η μόνη γραμμένη ατάκα ήταν για μια ζωγραφιά που είχε κάνει. Τους αντιμετώπισε όλους σαν μέλη της οικογένειας και ειδικά τον Μπομπ, που γνωριζόμαστε μιας ζωή και έτσι γι' αυτήν ήταν οι φίλοι του γιου της που γυρίζει ταινία».

Στο φεστιβάλ του TCM θα προβληθούν επίσης οι «Κακόφημοι Δρόμοι», ενώ να υπενθυμίσουμε ότι η μακαρίτισσα Κάθριν Σκορσέζε, την ίδια χρονιά τότε (1990), έκανε ένα πέρασμα και από το έτερο γκανγκστερικό «έπος», τον 3ο «Νονό» του Φράνσις Φορντ Κόπολα.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην αποκλειστικότητα του Entertainment Weekly, ενώ ακολουθεί, μονταρισμένη, η σκηνή της ταινίας.