Ψήφος εμπιστοσύνης στον Μπεν Άφλεκ από το Σαν Ντιέγκο

2012-12-13 12:30:59

Μετά από το σερί της Κάθριν Μπίγκελοου στα βραβεία των περισσότερων ενώσεων κριτικών (πλην του Λος Άντζελες που ανέδειξε πρώτη την «Αγάπη» του Χάνεκε) ήλθε η σειρά του Μπεν Άφλεκ να υπενθυμίσει ότι δεν έχει ακόμα πει την τελευταία του λέξη στην κούρσα των διακρίσεων που θα ολοκληρωθεί με τα Όσκαρ.

Μετά από το σερί της Κάθριν Μπίγκελοου στα βραβεία των περισσότερων ενώσεων κριτικών (πλην του Λος Άντζελες που ανέδειξε πρώτη την «Αγάπη» του Χάνεκε) ήλθε η σειρά του Μπεν Άφλεκ να υπενθυμίσει ότι δεν έχει ακόμα πει την τελευταία του λέξη στην κούρσα των διακρίσεων που θα ολοκληρωθεί με τα Όσκαρ.

Οι κριτικοί του Σαν Ντιέγκο του έδωσαν την ψήφο τους αναδεικνύοντας το «Argo» καλύτερη ταινία και τον Άφλεκ καλύτερο σκηνοθέτη, ενώ και το βραβείο διασκευασμένου σεναρίου (Κρις Τέριο) πήγε στην ίδια ταινία, με τέταρτο αυτό του μοντάζ.

Αν και το φαβορί Ντάνιελ Ντέι Λιούις κέρδισε τον α’ ανδρικό ρόλο, στις υπόλοιπες ερμηνείες υπήρξαν ανατροπές: Μισέλ Ουίλιαμς, Έμα Γουάτσον και Κρίστοφ Βαλτζ κέρδισαν τα δυο γυναικεία βραβεία κι αυτό του β’ ανδρικού ρόλου. Άλλη μια παρουσία του «Τα Πλεονεκτήματα του να Είσαι στο Περιθώριο» και στο βραβείο ομαδικού καστ, ενώ το Σαν Ντιέγκο θυμήθηκε και τον αδικημένο μέχρι στιγμής «Master» (πρωτότυπο σενάριο και μουσική), αγνοώντας επιδεικτικά το "Zero Dark Thirty". Αναλυτικά:

Βραβεία της Ένωσης Κριτικών του Σαν Ντιέγκο:

Καλύτερη Ταινία: «Argo» του Μπεν Αφλεκ
Σκηνοθεσία: Μπεν Αφλεκ («Argo»)
Α' Ανδρικός Ρόλος: Ντάνιελ Ντέι Λιούις («Lincoln»)
Α' Γυναικείος Ρόλος: Μισέλ Γουίλιαμς («To Δικό Μας Βαλς»)
Β' Ανδρικός Ρόλος: Κριστόφ Βαλτζ («Django Unchained»)
Β' Γυναικείος Ρόλος: Εμα Γουάτσον («Τα Πλεονεκτήματα του να Είσαι στο Περιθώριο»)
Πρωτότυπο Σενάριο: «The Master»
Διασκευασμένο Σενάριο: «Argo»
Μοντάζ: «Argo»
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: «Cloud Atlas»
Μουσική: «The Master»
Φωτογραφία: «H Ζωή του Πι»
Animation: «Paranorman»
Ξενόγλωσση Ταινία: «Το Παιδί με το Ποδήλατο»
Ντοκιμαντέρ: «The Invisible War»
Ομαδικό καστ: «Tα Πλεονεκτήματα του να Είσαι στο Περιθώριο»

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ